Jeg ved godt, at det ikke er dvder, men noget, som kan bruges der til. Hifiklubben har et prisdyk på Denon recivere her eller deres oprydningssalg her .
#66 - Ellers har han købt den for en halv million mere end den koster nu.. Hvilket jeg har prøvet en tand for mange gange, og det er lige irriterende hver gang.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Ja, det tror jeg de fleste herinde har prøvet en gang eller to, desvære. Da jag købte min dvd kostede den 5800 kr. tre uger senere var den sat 2300 kr ned, var der en, der var følte sig taget ved næsen!!! :(
#66 Det er en fed udgivelse, men jeg betalte alt for mange penge for den. Faktisk er den på højde med Critirion laserdisken som jeg havde for et par år tilbage.
BTW er det sjovt at se hvor mange LD SE man nu kan købe meget billigt fx hos Accord nu hvor DVD fuldstændig dominere.
#61 filmz-nemesis 21 år siden
Hifiklubben har et prisdyk på Denon recivere her eller deres oprydningssalg her .
#62 cyberzed 21 år siden
#63 21 år siden
Liar Liar R1 Collector's Edition til 60 hos axelmusic
#64 filmz-Pollux 21 år siden
Jeg tror det er denne udgave
#65 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#66 filmz-nemesis 21 år siden
#67 dyg 21 år siden
#68 filmz-nemesis 21 år siden
Da jag købte min dvd kostede den 5800 kr. tre uger senere var den sat 2300 kr ned, var der en, der var følte sig taget ved næsen!!! :(
#69 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
BTW er det sjovt at se hvor mange LD SE man nu kan købe meget billigt fx hos Accord nu hvor DVD fuldstændig dominere.
#70 filmz-Crystalstar1200 21 år siden