Gravatar

#91 JannikAnd 21 år siden

1. januar - nytårsdag - kl. 20:00 viser TV 2 intet mindre end "Ringenes Herre: Eventyret om Ringen"!!!
Gravatar

#92 filmz-yoshimura 21 år siden

Torsdag viser svensk Kanal 5 Final Fantasy: The Spirits Within -en film jeg aldrig har fået set, men som jeg nu vil benytte lejligheden til at nyde (eller hvad det nu bliver).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#93 filmz-dr. hoax 21 år siden

#92 God ide'! Historien er måske lidt tynd set i forhold til spillende, men den er rigtig flot lavet, så det er da helt klart en film der skal ses!
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Dr.%20Hoax
Gravatar

#94 lagoni 21 år siden

DR2 viser Cradle Will Rock på fredag kl 19.50 og Livet Er Smukt på søndag kl 20.00
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#95 lagoni 21 år siden

Kl. 23:35 viser DR2 Kunsten at trække sig tilbage som lejemorder med William H. Macy (ellers den evige birolleskuespiller) i hovedrollen og med bl.a. Donald Sutherland som hans far og John Ritter som psykolog. Ikke en klassiker, men klart værd at bruge lidt tid på.
Gravatar

#96 lagoni 21 år siden

Gammel tråd, men vil lige fortælle at DR1 sender Der var engang i Amerika (Once Upon a Time in America) del 1 i aften kl 21.35-23.40
Gravatar

#97 filt 21 år siden

...og så vil jeg lige tilføje at det er DR2 der viser den, ikke DR1.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#98 Morbid 21 år siden

Gammel tråd, men synd den er gået i glemmebogen. Tak for heads up
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#99 lagoni 21 år siden

Jeg er rimelig sikker på det er DR1, både teksttv og tv.tv2.dk siger det...

DR2 viser 'Husker du...' med 80'er highlights og 'Deadline' på det tidsupunkt, men det er nok også seværdigt :)
Gravatar

#100 filt 21 år siden

Ups! Du har ret. Det er DR. :(
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid

Skriv ny kommentar: