Gravatar

#191 bobber 20 år siden

I aften viser 3+ Ocean's eleven (1960) kl. 23.10
Don't Panic
Gravatar

#192 elwood 20 år siden

uhh den er fed hehe kan især godt li slutningen
der hvor pengene brænder op i kisten, rart at se en film som ikke har den typiske happy hollywood endning
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#193 lagoni 20 år siden

En Verden Udenfor, TV2 kl 21:00 i aften
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#194 JannikAnd 20 år siden

Tv3+ viser Kubricks sidste film "Eyes Wide Shut" i aften kl. 22:40.
Gravatar

#195 elwood 20 år siden

i aften er der lidt forskelligt.

21:00 på 3+ sendes der Joes Apartment, en kort sagt meget skør film, om en ung fyr (Joe) der kommer til at bo i den dårligste lejlighede i byen som viser sig at være beboet af Karkelakker, som ender emd at blive venner med Joe. Filmen er måske ikke noget mesterværk, men man skylder sig selv bare at se den en gang, for dens særprægede humor, og anderledes stil.

På tv3 får vi besøg af Sergeant Hartman, i Stanley Kubrick's Full Metal Jacket, folk bedes melde sig til samling 00:00 på Tv3 8-) fyldt med reklamer desvære, men har man ikke set denne film endnu er der da en chance for det.
Gravatar

#196 lyspunkt 20 år siden

I aften kl.23:40 sender DR2 Hitchcocks "Et åbent vindue".
En god gyser med en stormfuld nat, et ensomt hus og en psykopatisk morder på fri fod.
Jeg har ikke set denne film i 25 år, og husker den kun som meget uhyggelig. Nu ældre og mere viis, vil jeg give den et forsøg til.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#197 elwood 20 år siden

Kender jeg hitchcocks ret, så tror jeg at jeg må undgå denne bare lige i aften, da jeg gerne vil kunne sove rolig. 8-)
Gravatar

#198 Michael Andersen 20 år siden

Tak for heads up på Hitchcock tv-serien. Har aldrig set serien før og denne episode var også ok spookey, men
for pokker hvor var det alt for tydelig at den nye sygeplejerske var en mand, hvilket naturligvis ødelage overraskelsen.

Glæder mig dog til at se de andre.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#199 lagoni 20 år siden

Vidocq - DR2 kl 20
Wedding Singer - TV3 kl 21
Rushmore - TV kl 23.30
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#200 Michael Andersen 20 år siden

Var der nogle der så "Full Metal Jacket" på TV3 den anden dag? Nogen der lagde mærke til hvordan der der var klippet et par sekunder ud af slutningen? Ikke en voldsscene eller et farligt bandeord, men den lille periode med sort skærm, der kommer efter soldaterne der er på vej hjem til Mickey Mouses hjemland, var klippet væk. Altså de sorte sekunder der går fra filmem fader ud og indtil Kubricks navn og de efterfølgende rulletekster dukker frem på skærmen var pist væk.

Nu ved jeg godt det er TV3 og så videre men hvor er det alligevel totalt åndssvagt, at man klipper Kubricks bevidste tænkepause ud af filmen. Men det fortæller måske også lidt om hvordan tv åbenbart helst skal være i konstant bevægelse og stilhed er bandlyst. Den dag hvor TV3 tør vise Kubricks ekstremt langsomme mesterværk "Barry Lyndon" i primetime, giver jeg en bajer til hele forummet - altså med mindre de ikke klipper alle de "kedelige" ting ud og filmen ned til et par minutter :)
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: