ahh det er vist meget svingende, sq tit at der går uger i mellem at der kommer en god film. Jeg ser desuden heller ikke film på tv3 og tvdanmark, jeg HADER reklame pauser!
Vi har TV3 herovre. Det er den bedste. Ellers hedder det RTE1, og RTE2 (og Kanal 4) De viste Mummy 2 for et par uger siden, så det var okay. Og så har de vist Crouching Tiger. Der kommer Mission Impossible 1 på torsdag. L.A Confidential har de da også vist.
Men generelt viser de underlige ting. De har et program der varer 45 min. om en gammel mand der står og maler. Det er pænt kedeligt. Og så er der sådan noget kombineret Idols/Melodi Grand Prix halløj. Og en af de kanaler vi har er en kanal hvor de ikke snakker engelsk, men derimod rigtig irsk. Og det fatter man ikke en skid af.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
#11 Morbid 22 år siden
#12 davenport 22 år siden
#13 inflector 22 år siden
#14 Guts 22 år siden
Her sidder jeg i Irland med 4 kanaler og en ordentlig røvfuld skod film i fjerneren. og så få I lige smidt kvalitets film ud på de danske kanaler:(
Tillykke!!
#15 inflector 22 år siden
#16 Guts 22 år siden
Men stadig...dansk TV har godt nok oppet sig her på det sidste.
#17 inflector 22 år siden
#18 Guts 22 år siden
Og det siger ikke så lidt.
#19 davenport 22 år siden
#20 Guts 22 år siden
De viste Mummy 2 for et par uger siden, så det var okay. Og så har de vist Crouching Tiger. Der kommer Mission Impossible 1 på torsdag. L.A Confidential har de da også vist.
Men generelt viser de underlige ting. De har et program der varer 45 min. om en gammel mand der står og maler. Det er pænt kedeligt. Og så er der sådan noget kombineret Idols/Melodi Grand Prix halløj.
Og en af de kanaler vi har er en kanal hvor de ikke snakker engelsk, men derimod rigtig irsk. Og det fatter man ikke en skid af.