Er der nogen der ved noget om tekster på Before Sunrise og Sunset? Ville egt. gerne have dem med danske, da det er film jeg gerne vil vise til nogle af mine venner, der ikke er så engelsk-kyndige.
Og kommer der forresten porto på, fra Play?
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
#181 - Vil jeg da lige huske :) - Jeg har endnu ikke set Before Sunset, men jeg fik set Before Sunrise igår, efter at have lånt den på biblioteket. Men jeg er enig i, at det er en fuldstændig fremragende film. Jeg havde en speciel følelse bagefter, som jeg kun har haft med ganske få film, bl.a. Amélie, Take Care of My Cat, Chungking Express og Ikiru. Jeg kan slet ikke vente til at få set Before Sunset :)
Jo tak, det har du knagme da ret i. Synes jeg har kigget efter dem før, uden at kunne finde dem. Men priserne er GODT nok heftige for Before Sunset, når man tænker på at den har et par år på bagen. Det billigste var vist 190!
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
#186 - Og du har god grund til at glæde dig. 'Sunset' spiller ikke lige så meget på følelsesregistret som forgængeren, men den er en større filmisk præstation, bl.a. fordi hele filmen er i real-time. Derudover er der noget vildt charmerende og oprigtigt at lave en opfølger, der foregår en årrække senere med de samme ældede skuespillere. Det er som et gensyn med gamle venner.
#189 - Du kan få filmene for 99 pr. styk i Fona 2000, Kbh. Hvis du har en bekendt i området, kan vedkommende vel bare købe dem for dig...
#181 JannikAnd 18 år siden
#182 filmz-Bruce 18 år siden
Play £8.99
IMDB 8.0
DVDBeaver
#183 Kalle Ferm 18 år siden
Ville egt. gerne have dem med danske, da det er film jeg gerne vil vise til nogle af mine venner, der ikke er så engelsk-kyndige.
Og kommer der forresten porto på, fra Play?
#184 chandler75 18 år siden
#185 aknot 18 år siden
#186 filmz-ataris 18 år siden
#187 Kalle Ferm 18 år siden
#188 filmz-ataris 18 år siden
#189 Kalle Ferm 18 år siden
#190 JannikAnd 18 år siden
#189 - Du kan få filmene for 99 pr. styk i Fona 2000, Kbh. Hvis du har en bekendt i området, kan vedkommende vel bare købe dem for dig...