Det er Topaz, der er optaget på location på Frederiksberg. Det vejkryds, som familien passere er krydset mellem Finsensvej og Dalgs Boulevard. Der er også optaget scener ved Vesterport og på Københavns Rådhusplads. Der er også optagelser fra København i Torn Curtain (Bag Jerntæppet), men det er vist 2nd unit.
#1: Frederiksberg er ikke i København. Det er en selvstændig by. Du siger heller ikke Nørresundby i Aalborg, vel....
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Sidst jeg var i Aalborg for nogle år siden mener jeg faktisk at der var et skilt til Nørresundby hvor der stod Ålborg Nord (det var før dobbelt a slog rigtigt igennem)
satans, det kan sgu godt værre. Jeg har aldrig været i Aalborg, men jeg prøvede bare at lave en sammenligning, for bedre at forklare problemstillingen.
Nej det er ikke flueknepperi. Der er skilte, der tydeligt signalerer at man nu gør sit indtog på Frederiksberg. Det er det samme som at sige at Portugal er en del af Spanien.
#11 frahm-2 19 år siden
Der er også optagelser fra København i Torn Curtain (Bag Jerntæppet), men det er vist 2nd unit.
#1:
Frederiksberg er ikke i København. Det er en selvstændig by. Du siger heller ikke Nørresundby i Aalborg, vel....
#12 filmz-l.mathiasen 19 år siden
#13 frahm-2 19 år siden
#14 filmz-l.mathiasen 19 år siden
#15 filmz-Kadann 19 år siden
Det er vel også lettere flueknepperi, eftersom folk fint ved hvad der er tale om og bygrænserne ikke ligefrem er supertydelige. :)
#16 frahm-2 19 år siden
#17 filmz-Bruce 19 år siden
#18 El Capitan 19 år siden
Nu er det jo faktisk en del af Stor København... Så...
#19 filmz-Kadann 19 år siden
Ja ja, du får ret, vi får fred. :)
#20 jessup 19 år siden