#19 Ligesom El Vez, så vil jeg da også sige at "Riget" af Lars Von Trier vil være noget for dig. Både 1 & 2...
Ellers også film af M. Night Shyamalan ("Sixth Sense", "The Village", "Unbreakable" og "Signs").
Ellers så vil jeg også lige nævne: (måske nogen er blevet nævnt før):
"Misery" af Rob Reiner "Donnie Darko" af Richard Kelly "The Craft" af Andrew Fleming "The Entity" af Sidney J. Furie "Poltergeist" af Tobe Hooper "White Noise" af Geoffrey Sax "28 Days Later" af Danny Boyle "Bless The Child" af Chuck Russel "Stigmata" af Rupert Wainwright "Constantine" af Francis Lawrence "Darkness" af Jaume Balagueró "Disturbing Behavior" af David Nutter "Identity" af James Mangold
Den film der har skræmt mig mest i tidens løb er noget så ordinært som vores allesammens Paul W.'s "Event Horizon". Af en eller anden grund finder jeg bare den film ubeskriveligt uhyggelig. Det er sært fordi den i bund og grund er det samme som alt muligt andet, men jeg skider altid i bukserne når jeg ser den :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Asiatisk Dark water – lidt BØH men mere psykologiske. A Tail of two sisters – meget lidt BØH og meget psykologiske. Uninvited – der er BØH men synes der var en del psykologiske. The eye – ikke så meget psykologiske men meget god BØH. The eye 2 – synes til gengæld den her var meget psykologiske. Ringu – ja den siger jo sig selv.
Der var en smule, hvis du vil have mere så sig til, ov wishing stairs er hæller ikke dårlig.
#21 Herrguth 20 år siden
Ellers også film af M. Night Shyamalan ("Sixth Sense", "The Village", "Unbreakable" og "Signs").
Ellers så vil jeg også lige nævne: (måske nogen er blevet nævnt før):
"Misery" af Rob Reiner
"Donnie Darko" af Richard Kelly
"The Craft" af Andrew Fleming
"The Entity" af Sidney J. Furie
"Poltergeist" af Tobe Hooper
"White Noise" af Geoffrey Sax
"28 Days Later" af Danny Boyle
"Bless The Child" af Chuck Russel
"Stigmata" af Rupert Wainwright
"Constantine" af Francis Lawrence
"Darkness" af Jaume Balagueró
"Disturbing Behavior" af David Nutter
"Identity" af James Mangold
#22 dyg 20 år siden
#23 filmz-Kadann 20 år siden
Det må man da håbe. :)
#24 gi-jones 20 år siden
#25 Popeye 20 år siden
"An American Werewolf In London"
#26 zombieman 20 år siden
#17 ja for pokker Carpenter er en herre der fortjener respekt.
#27 rubberdub 20 år siden
Asiatisk
Dark water – lidt BØH men mere psykologiske.
A Tail of two sisters – meget lidt BØH og meget psykologiske.
Uninvited – der er BØH men synes der var en del psykologiske.
The eye – ikke så meget psykologiske men meget god BØH.
The eye 2 – synes til gengæld den her var meget psykologiske.
Ringu – ja den siger jo sig selv.
Der var en smule, hvis du vil have mere så sig til, ov wishing stairs er hæller ikke dårlig.
#28 filmz-Kadann 20 år siden
Jeg håber da at du mener "A Tale of Two Sisters", den anden titel er en kende skræmmende. ;)
#29 wiseguy 20 år siden
#30 MadMartigan 20 år siden
Er det noget man skal til at investere i, i så fald hvilken version?
Er den anmeldt her på Filmz ?