Gravatar

#21 lagoni 21 år siden

som Fuktz siger, så kunne det godt være noget fra 8mm, taglinen derfra er "Be careful when you kill a monster, that you don't become one yourself"
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#22 Patriarch 21 år siden

min ven mente ikke det var den.. ihvertfad ikke den han tænkte på.. men er i øvrigt taglinen til 8mm er noget i stil med "what you are about to see, you can never unsee"
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#23 lagoni 21 år siden

den har 4 forskellige taglines
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#24 dyg 21 år siden

Jeg har heller ikke set 8mm, så den tror jeg ikke det er...Stod der ikke noget lignende når man startede Baldur's Gate i sin tid, eller var det Neverwinter Nights?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#25 filmz-vassago 21 år siden

"Ravenous" fra 1999 starter vist sådan, kan det være den?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#26 inflector 21 år siden

#24 det var i Baldursgate 1, en af de helt store klassikere :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#27 filmz-mathias- 21 år siden

Jeg har også på fornemmelsen, at jeg har hørt citatet før, men ligesom jer andre har jeg ingen rigtig fornemmelse for hvor jeg hørte det.

Men kan det være von Triers "Element of Crime"? Den noget dystre stemning som citatet har, kunne meget godt passe på den verden EoC foregår i, samt filmens historie.
charles freck thought, "at least I got a good wine".
Gravatar

#28 filmz-vassago 21 år siden

Ravenous opens with the words of Nietzsche: "He that fights with monsters should look to himself that he does not become a monster." The next quote is anonymous: "Eat me." Initially, this brief line seems designed only for cheap laughs (which it gets), but as the picture continues, it takes on a greater significance. Instead of another stupid insult, "Eat me" becomes a sexual plea.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

Skriv ny kommentar: