min ven mente ikke det var den.. ihvertfad ikke den han tænkte på.. men er i øvrigt taglinen til 8mm er noget i stil med "what you are about to see, you can never unsee"
Jeg har heller ikke set 8mm, så den tror jeg ikke det er...Stod der ikke noget lignende når man startede Baldur's Gate i sin tid, eller var det Neverwinter Nights?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg har også på fornemmelsen, at jeg har hørt citatet før, men ligesom jer andre har jeg ingen rigtig fornemmelse for hvor jeg hørte det.
Men kan det være von Triers "Element of Crime"? Den noget dystre stemning som citatet har, kunne meget godt passe på den verden EoC foregår i, samt filmens historie.
charles freck thought, "at least I got a good wine".
Ravenous opens with the words of Nietzsche: "He that fights with monsters should look to himself that he does not become a monster." The next quote is anonymous: "Eat me." Initially, this brief line seems designed only for cheap laughs (which it gets), but as the picture continues, it takes on a greater significance. Instead of another stupid insult, "Eat me" becomes a sexual plea.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#21 lagoni 21 år siden
#22 Patriarch 21 år siden
#23 lagoni 21 år siden
#24 dyg 21 år siden
#25 filmz-vassago 21 år siden
#26 inflector 21 år siden
#27 filmz-mathias- 21 år siden
Men kan det være von Triers "Element of Crime"? Den noget dystre stemning som citatet har, kunne meget godt passe på den verden EoC foregår i, samt filmens historie.
#28 filmz-vassago 21 år siden