#7 - Hvordan fik du den idé at gå på filmfestival.
Jeg har bare svært ved at se formålet med spørgsmålet, da svaret for manges vedkommende giver sig selv: man interesserer sig for film og har hørt om festivalen.
Hvad skal man svare hvis man bor på Bornholm eller måske i udlandet?
Husk at det ikke er god stil at blande engelsk og dansk sammen. Især ikke når det er valg muligheder til et spørgsmål.
Husk at lave overvejelser over hvilke bias du får ved at lave en online spørgeskema undersøgelse samt at du har valgt at smide den på mindst et film site. Samtidig vil jeg anbefale at du kommer med løsningsforslag til at kunne minimere denne bias i din videre behandling af besvarelserne.
Men som de andre siger så er det bestemt et af de bedre spørgeskemaer jeg har set længe.
#19 - Ja, der er måske et par mindre smuttere jeg nok skal tage højde for, men heldigvis ikke noget der burde vælte min undersøgelse.
Mht. til det engelske, tænker du da på 'Other'? Den kunne jeg nemlig ikke ændre titlen på.. :(
15 årige må enten lyve sig et år ældre eller et år yngre ;) ej, spøg til side, jeg værdsætter jeres feedback til spørgeskemaet og at I har taget godt i mod det!
#11 Thomsen 13 år siden
A man of my taste. :-)
#12 Åkepool 13 år siden
#13 HelmerJ 13 år siden
#14 FarPumpe 13 år siden
#10 - Lur mig om du ikke har ret ;) Skal lave en kampagne for en fiktiv gyserfilm festival i København.
#15 HelmerJ 13 år siden
#16 Skeloboy 13 år siden
#17 Highland Park 13 år siden
#18 davenport 13 år siden
#19 Scherlund 13 år siden
Hvad skal man svare hvis man er 15 år gammel?
Hvad skal man svare hvis man bor på Bornholm eller måske i udlandet?
Husk at det ikke er god stil at blande engelsk og dansk sammen. Især ikke når det er valg muligheder til et spørgsmål.
Husk at lave overvejelser over hvilke bias du får ved at lave en online spørgeskema undersøgelse samt at du har valgt at smide den på mindst et film site. Samtidig vil jeg anbefale at du kommer med løsningsforslag til at kunne minimere denne bias i din videre behandling af besvarelserne.
Men som de andre siger så er det bestemt et af de bedre spørgeskemaer jeg har set længe.
#20 FarPumpe 13 år siden
Mht. til det engelske, tænker du da på 'Other'? Den kunne jeg nemlig ikke ændre titlen på.. :(
15 årige må enten lyve sig et år ældre eller et år yngre ;) ej, spøg til side, jeg værdsætter jeres feedback til spørgeskemaet og at I har taget godt i mod det!
Thumbs up og High-fives til alle!