Køb "Special Edtion" udgaven af The Nightmare before Christmas, der er rimlig godt ekstra materialle med,især en anden kort stop animations film i lignende stil.
Film nr.2 ville være Fear And Loathing in Las Vegas :D
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout, descend on us all this day, and for evermore.
Enig.. dobbelt så godt er noget af en overdrivelse. Ingen tvivl om at billedet er pænere på R2 og selvfølgelig anamorphic, men vi taler jo ikke ligefrem VCD eller VHS kvalitet. :)
At sige at transferet er dobbelt så godt er også forkert af mig at sige, men jeg synes da i den grad, at R1 versionen mangler skarphed og farve, hvilket jeg synes betyder meget for lige den film:
Hmm den er lidt tricky når det kommer til The Nightmare before Christmas. Tror dog jeg hælder mod R2-udgaven da også filmz.dk anmeldelsen siger at billedet skulle være klart forbedret ift. R1-udgaven.
Og for at gøre det hele mere forvirrende er der i følge http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid... forskel på R2-udgaverne. Så vidt jeg kan se er den engelske med 1.85:1 Anamorphic PAL hvor den scandinaviske er med 1.66:1 Anamorphic PAL. Så spørger jeg dumt, men hvad er bedst?
Efter hvad jeg ved, så er 1.66:1 det originale format. Det er også det format som R1 er i, så du bør bare gå efter den danske, så er du vist ganske godt stillet.
#11 filmz-WSTE_M 21 år siden
Film nr.2 ville være Fear And Loathing in Las Vegas :D
descend on us all this day, and for evermore.
#12 filmz-Kadann 21 år siden
Enig.. dobbelt så godt er noget af en overdrivelse. Ingen tvivl om at billedet er pænere på R2 og selvfølgelig anamorphic, men vi taler jo ikke ligefrem VCD eller VHS kvalitet. :)
#13 filmz-principia 21 år siden
SE BARE HER
---------------
DVD: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/principia
#14 filmz-topmajor 21 år siden
#15 filmz-topmajor 21 år siden
#16 filmz-Kadann 21 år siden
Efter hvad jeg ved, så er 1.66:1 det originale format. Det er også det format som R1 er i, så du bør bare gå efter den danske, så er du vist ganske godt stillet.