Skal du spørge om lov til den julefrokost? Da jeg var næsten 17 jordede jeg rundt på en lilla knallert med langt hår og millitærstøvler, og tog ikke pis fra nogen!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
skod skal du på Hansenberg :D det er det mest latterlige navn der nogensinde er givet en skole ;D ærgerligt det ikke er i december du skal være der - så kommer gymnasieeleverne løbende over og synger "Nu er det jul igen" :D hehe...
#16 Jep - ikke det mest geniale navn i verden. Det værste er sangen, den er til at blive vanvittig af: Jeg gik der heldigvis mens det stadig hed Kolding Tekniske Skole/CEU Kolding
#15 jah men det er heller ikke alderen mine forældre bekymrer sig om, det er jer min mor mener at i bliver pissefulde, og da jeg ikke kender nogen (ligsom jer:) synes min mor ikke det er en god ide + jeg har diabetes og det går ikke så godt med det
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Det har jeg også, men du har ret i at vi bliver pisse fulde.Det er vidst ingen hemmelighed. Men jeg kan godt se at det ikke er det bedste, hvis du triller rundt med et insulinchok...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11 MOVIE1000 15 år siden
#12 evermind 15 år siden
Belejligt, så skulle du vist være i form til, når vi når julefrokosten. ;)
#13 MOVIE1000 15 år siden
#14 tiany 15 år siden
Ikke helt man ja han er i IT afdelingen :)
#15 davenport 15 år siden
#16 Lady Arwen 15 år siden
#17 tiany 15 år siden
Jeg gik der heldigvis mens det stadig hed Kolding Tekniske Skole/CEU Kolding
#18 Lady Arwen 15 år siden
#19 MOVIE1000 15 år siden
#20 davenport 15 år siden
Men jeg kan godt se at det ikke er det bedste, hvis du triller rundt med et insulinchok...