Gravatar

#11 MOVIE1000 15 år siden

argh nu forstår jeg. FINO
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#12 evermind 15 år siden

MOVIE1000 (1) skrev:
Jeg skal fra Esbjerg til Kolding hver dag i uge 43.

Belejligt, så skulle du vist være i form til, når vi når julefrokosten. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13 MOVIE1000 15 år siden

#12 jah hvis jeg kommer:\
Gravatar

#14 tiany 15 år siden

Ikke helt man ja han er i IT afdelingen :)
Valar morghulis
Gravatar

#15 davenport 15 år siden

Skal du spørge om lov til den julefrokost? Da jeg var næsten 17 jordede jeg rundt på en lilla knallert med langt hår og millitærstøvler, og tog ikke pis fra nogen!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16 Lady Arwen 15 år siden

skod skal du på Hansenberg :D det er det mest latterlige navn der nogensinde er givet en skole ;D ærgerligt det ikke er i december du skal være der - så kommer gymnasieeleverne løbende over og synger "Nu er det jul igen" :D hehe...
Doctor Who <3
Gravatar

#17 tiany 15 år siden

#16 Jep - ikke det mest geniale navn i verden. Det værste er sangen, den er til at blive vanvittig af:
Jeg gik der heldigvis mens det stadig hed Kolding Tekniske Skole/CEU Kolding
Valar morghulis
Gravatar

#18 Lady Arwen 15 år siden

#17 - haha ja sangen er øhm "fantastisk" elsker at de altid spiller den når man er i biografen :D
Doctor Who <3
Gravatar

#19 MOVIE1000 15 år siden

#15 jah men det er heller ikke alderen mine forældre bekymrer sig om, det er jer min mor mener at i bliver pissefulde, og da jeg ikke kender nogen (ligsom jer:) synes min mor ikke det er en god ide + jeg har diabetes og det går ikke så godt med det
Gravatar

#20 davenport 15 år siden

Det har jeg også, men du har ret i at vi bliver pisse fulde.Det er vidst ingen hemmelighed.
Men jeg kan godt se at det ikke er det bedste, hvis du triller rundt med et insulinchok...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: