#7 Situationen med "Avatar" er helt unik, og fordi vi er de eneste med 3D i et stort område, trækker det alle slags folk med sig. Hvis der samlet set kommer 5-6000 mennesker til en film i Klovborg, er det en kæmpesucces. "Titanic", Ringenes herre og den slags lå i de tal. Der har pt. været 15000 til "Avatar" og vi har stadig udsolgte aftener og en stor røvfuld bestillinger foran os endnu. Det svarer til at alle indbyggerne i Klovborg har set "Avatar" 21 gange hver og stadig er sultne 8-)
Så normalt er det et "fristed", bare ikke lige for tiden :)
1 gang har jeg fået en henvendelse fra en (og det var tilfældigvis fordi jeg kom ind i salen) som brokkede sig over "dem der snakker hele tiden" og så måtte jeg pege lidt med lommelygten efter dem der.
Det bedste er selvfølgelig hvis folk omkring ordner det og tysser på dem/siger noget. Hvis det ikke hjælper, så er det lige at rende ud og sige det. Men hvis personalet ikke hører om det, er det svært at gøre noget ved det bagefter. For ellers er det ligesom når folk synes det er for koldt/varmt i en sal, og så sender de en mail dagen efter og brokker sig. Kom hellere og sig det imens I fryser/sveder, så man kan gøre noget ved det.
Ps. da jeg var inde og se Bolt var der altså lidt varmt, ved godt det er mere end et år siden, men synes lige jeg ville nævne det.
Det var mit største problem med Avatar, sved under brillerne. Men tror det havde været svært at skrue ned for de tonsvis af mennesker, der sad i den sal og lumrede.
The only way to beat a troll is to not play their game.
#14 - Jo tak, flere af ham. Fed serie iøvrigt, jeg er pt. ved at tygge mig igennem sæson 2.
Og jeg er fandme også træt af alle de idioter der ikke kan holde kæft under filmen. Et par af dem jeg går i biffen med, har også lidt tendens i den retning, så der må jeg også ind imellem skrue bissen på over for dem.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Jeg ævler løs under reklamerne, og trailersne, mest fordi jeg har en lille dyst med en af mine venner om at se hvem som gætter filmen først, handler blot om hvem af os som følger mest med i nyhederne.
Og så går jeg ind for stealthbags, slikposer som ikke larmer, sidst jeg var inde var så jeg Gede filmen, og der var et par der så lige sku ha flødeboller med, vel og mærket i den her dejlige plastik indpakning der støjer åh så skønt...
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg synes det kommer meget an på hvilken biograf man går i. Går man i Palads eller CinemaxX, så skal man nok ikke blive overrasket over at der sidder nogle teenagere eller Brian typer og larmer lidt, men jeg synes at det er værre når man går i de smalle biografer, der burde være fristeder. Mine værste oplevelser har været med ældre damer i Grand og Dagmar. Nordisk Film kørte for snart mange år siden et lille spot inden filmen, hvor der blandt andet stod at man skulle vente med at diskurtere filmen til bagefter, man skulle åbne sine slikposer inden filmen osv. Måske skulle denne genindføres. Det kunne også bare være at vi som filmnørder, burde skrive et åbent brev til landets biografgængere og sende det til landets dagblade.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
#11 MOVIE1000 15 år siden
#12 davenport 15 år siden
#13 Michael Andersen 15 år siden
Så normalt er det et "fristed", bare ikke lige for tiden :)
1 gang har jeg fået en henvendelse fra en (og det var tilfældigvis fordi jeg kom ind i salen) som brokkede sig over "dem der snakker hele tiden" og så måtte jeg pege lidt med lommelygten efter dem der.
Det bedste er selvfølgelig hvis folk omkring ordner det og tysser på dem/siger noget. Hvis det ikke hjælper, så er det lige at rende ud og sige det. Men hvis personalet ikke hører om det, er det svært at gøre noget ved det bagefter. For ellers er det ligesom når folk synes det er for koldt/varmt i en sal, og så sender de en mail dagen efter og brokker sig. Kom hellere og sig det imens I fryser/sveder, så man kan gøre noget ved det.
#14 elwood 15 år siden
Ps. da jeg var inde og se Bolt var der altså lidt varmt, ved godt det er mere end et år siden, men synes lige jeg ville nævne det.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15 Riqon 15 år siden
Det var mit største problem med Avatar, sved under brillerne. Men tror det havde været svært at skrue ned for de tonsvis af mennesker, der sad i den sal og lumrede.
#16 Åkepool 15 år siden
Og jeg er fandme også træt af alle de idioter der ikke kan holde kæft under filmen. Et par af dem jeg går i biffen med, har også lidt tendens i den retning, så der må jeg også ind imellem skrue bissen på over for dem.
#17 elwood 15 år siden
Og så går jeg ind for stealthbags, slikposer som ikke larmer, sidst jeg var inde var så jeg Gede filmen, og der var et par der så lige sku ha flødeboller med, vel og mærket i den her dejlige plastik indpakning der støjer åh så skønt...
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18 frahm-2 15 år siden
Mine værste oplevelser har været med ældre damer i Grand og Dagmar.
Nordisk Film kørte for snart mange år siden et lille spot inden filmen, hvor der blandt andet stod at man skulle vente med at diskurtere filmen til bagefter, man skulle åbne sine slikposer inden filmen osv. Måske skulle denne genindføres.
Det kunne også bare være at vi som filmnørder, burde skrive et åbent brev til landets biografgængere og sende det til landets dagblade.
#19 Jernie 15 år siden
#20 duuk74 15 år siden
AD-HD alderen?