Igår lavede jeg sådan nogle små fiduser.. Jeg ved ikke hvad det hedder, men det er oksekød indbagt i butterdej. Det smagte fortræffeligt. Og dertil kroketter.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Med glæde og med tårene næsten trillende ned af mine fede kinder, kunne jeg konstatere at menuen i dag, til min udelte fornøjelse, bestod af bacon-suppe. Jeg kan ikke i forståelige vendinger prise Kolding Kommunes kok nok, da det var et uforholdsvist godt initiativ. Tænk at komme på den idé, at uddele bacon til medarbejderne, og så på en mandag? Det er jo ganske enkelt genialt. Jeg er nu top-motiveret for at give den en ekstra tand i dag, fordi det er det den del af grisen gør ved et svagt og sultent væsen som undertegnede. Jeg kunne have blevet ved, men der var jo også andre der skulle til truget.
/bacon-mode off
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#171 dyg 20 år siden
#172 filmz-Kadann 20 år siden
#173 Bates 20 år siden
Edit : + et par morgen smøger.
#174 Captain Vallo 20 år siden
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#175 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#176 davenport 20 år siden
#177 Captain Vallo 20 år siden
... og så dybstegte du hele svineriet?
=oP
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#178 davenport 20 år siden
#179 davenport 20 år siden
Jeg kan ikke i forståelige vendinger prise Kolding Kommunes kok nok, da det var et uforholdsvist godt initiativ.
Tænk at komme på den idé, at uddele bacon til medarbejderne, og så på en mandag? Det er jo ganske enkelt genialt. Jeg er nu top-motiveret for at give den en ekstra tand i dag, fordi det er det den del af grisen gør ved et svagt og sultent væsen som undertegnede.
Jeg kunne have blevet ved, men der var jo også andre der skulle til truget.
/bacon-mode off
#180 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***