Kylling i fad med kartofler, porrer og springløg. Tilsat lidt fløde, hvidløg og ellers krydret efter kunstens regler. Dertil lidt flüte, og mens Saw II smuttede over skærmen blev der fortæret Chocolate Chip Cookies fra Netto.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jeg er ved at spise noget wok-ret med gulerod, kylling, majs, løg og en masse sur-sød sauce. Vores underbo har lånt alle vores køkkenstole til en fest (som vi ikke er inviteret med til...), så jeg er forvist til skrivebordet. Overvejer at sætte lidt Coupling på.
edit: ad, der snakkes toiletvaner på tv3. Ikke ideelt at høre på når man spiser.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#21 DarkLight 20 år siden
#22 dyg 20 år siden
#23 davenport 20 år siden
Derefter blev kæresten sendt ind til naboen for at se "unge mødre" mens manden så fodbold!
#24 Martindan 20 år siden
hader at lave mad til mig selv alene.. men fuck det bøffer er bøffer...
og opdagede lige at det da var en dårig slutning på To fyre og En Pige.. her er Ashley gravid og så.. ARGHHH.. stopper serien....
#25 cyberzed 20 år siden
#26 DarkLight 20 år siden
#27 Captain Vallo 20 år siden
Lad mig afsløre for Jer, filmzfolkz, at det er en rigtig dårlig form for slankekur.
I dag fik vi:
Pasta Catalana.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#28 lagoni 20 år siden
edit: ad, der snakkes toiletvaner på tv3. Ikke ideelt at høre på når man spiser.
#29 cyberzed 20 år siden
#30 DarkLight 20 år siden