Jeg sidder og surfer lidt efter kvindelige artister. Min svaghed for lidt skæve sangerinder/stemmer lever i bedste velgående, og selvom jeg normalt er en rock-fyr, så må jeg jo indrømme, at jeg lytter en del til Kate Nash, Lily Allen og Regina Spektor (og også Imogen Heap, selvom hun ikke lige passer ind sammen med de andre tre), og nu leder jeg så efter mere af samme slags..
Indtil videre er jeg blevet ret interesseret i Nellie McKay, men ellers har jeg ikke fundet det helt store, der tilfredsstiller min quirky smag.
Og så har jeg lige opdaget, at Nada Surf har smidt et nyt album ud, så det blev lige bestilt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1381 Highland Park 15 år siden
Fjollet vil jeg ikke kalde dem, men omvendt er jeg heller ikke faldet bagover af begejstring. :)
The Future Sound of London - "Dead Cities"
#1382 Muldgraver 15 år siden
Grand Magus - At Midnight They'll Get Wise
#1383 filmz-jonasgr 15 år siden
Som vi kender hende.
'Cause I'm evil"
#1384 Sweetiebellefan 15 år siden
#1385 Antlion 15 år siden
#1386 Highland Park 15 år siden
Kuldegysninger...
#1387 Tenebrae 15 år siden
#1388 dyg 15 år siden
Indtil videre er jeg blevet ret interesseret i Nellie McKay, men ellers har jeg ikke fundet det helt store, der tilfredsstiller min quirky smag.
Og så har jeg lige opdaget, at Nada Surf har smidt et nyt album ud, så det blev lige bestilt.
#1389 stoffer 15 år siden
#1388 - Jeg vil da lige anbefale Santogold (eller Santigold hedder hun vist nu), det er godt nok lidt poppet, men skævt og M.I.A-agtigt.
#1390 cyberzed 15 år siden