Gravatar

#1381 Highland Park 15 år siden

Muldgraver (1378) skrev:
Sangene på hendes MySpace virker ellers ikke ligefrem appetitlige, lyder lidt for fjollet til min smag.

Fjollet vil jeg ikke kalde dem, men omvendt er jeg heller ikke faldet bagover af begejstring. :)

The Future Sound of London - "Dead Cities"
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1382 Muldgraver 15 år siden

Hahaha, glimrende.

Grand Magus - At Midnight They'll Get Wise
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#1383 filmz-jonasgr 15 år siden

[url= Aguilera - Not Myself Tonight[/url]

Som vi kender hende.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#1384 Sweetiebellefan 15 år siden

Lena Meyer Landrut - Sattelite
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#1385 Antlion 15 år siden

[url= - Archangel[/url]
Gravatar

#1386 Highland Park 15 år siden

[url= Amos - Precious Things (HRL)[/url]

Kuldegysninger...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1387 Tenebrae 15 år siden

Ennio Morricone: The Ballad of Sacco & Vanzetti (fremragende sang med Joan Baez)
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#1388 dyg 15 år siden

Jeg sidder og surfer lidt efter kvindelige artister. Min svaghed for lidt skæve sangerinder/stemmer lever i bedste velgående, og selvom jeg normalt er en rock-fyr, så må jeg jo indrømme, at jeg lytter en del til Kate Nash, Lily Allen og Regina Spektor (og også Imogen Heap, selvom hun ikke lige passer ind sammen med de andre tre), og nu leder jeg så efter mere af samme slags..

Indtil videre er jeg blevet ret interesseret i Nellie McKay, men ellers har jeg ikke fundet det helt store, der tilfredsstiller min quirky smag.

Og så har jeg lige opdaget, at Nada Surf har smidt et nyt album ud, så det blev lige bestilt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1389 stoffer 15 år siden

Birdy Nam Nam - Jazz it at Home

#1388 - Jeg vil da lige anbefale Santogold (eller Santigold hedder hun vist nu), det er godt nok lidt poppet, men skævt og M.I.A-agtigt.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#1390 cyberzed 15 år siden

Trentemøller - Into The Great Wide Yonder...den er godt nok ikke nær så god som hans forrige udgivelser.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/

Skriv ny kommentar: