Jeg er begyndt, at høre rigtig meget Tiger Army igen. Især deres album "Music From Regions Beyond" fra 2007 er helt i gennem fantastisk og holder et meget højt niveau pladen igennem. Tiger Army er et amerikansk band der spiller såkaldt 'psychobilly' eller 'cowpunk' med ægte redneck stemning. Det er super fedt og gennemført. Dog er udspillet fra 2007 en tand mere melodisk end de foregående albums. Jeg er personligt også mere til deres nye stil, end den gamle og lidt punkede stil. Det melodiske på pladen går perfekt i spænd med Nick 13s interessante vokal. Tjek det ud. Numre som "Forever Fades Away", "Pain", "As The Cold Rain Falls" og "Hechizo de Amor" er super fede og er bestemt et lyt værd! :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg startede med mine nye Litauiske favoritter (Alina Orlova, Jurga og Jazzu), bevægede mig over i Phil Collins' klassikere, derfra over til lidt good old Bowie, der fik mig på sporet af Pink Floyd. Og til sidst måtte jeg lige have lidt Jason Molina/Magnolia Electric Co til at runde min lille session af med.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
har brugt det meste af dagen på at høre Inception soundtrack, jeg synes at jeg kan mindes lidt af det fra filmen, men måske var ejg bare for optaget, men fedt soundtrack som er typisk Hans Zimmer
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#1451 Sweetiebellefan 15 år siden
Ansambel Zlindra Kalamari - Narodnozabavni Rock
#1452 tiany 15 år siden
Nogle af udgaverne er faktisk rigtig gode. Ærgerligt at man ikke skal se ham til efteråret i KBH
#1453 Bony 15 år siden
#1454 dyg 15 år siden
Jeg startede med mine nye Litauiske favoritter (Alina Orlova, Jurga og Jazzu), bevægede mig over i Phil Collins' klassikere, derfra over til lidt good old Bowie, der fik mig på sporet af Pink Floyd. Og til sidst måtte jeg lige have lidt Jason Molina/Magnolia Electric Co til at runde min lille session af med.
#1455 Sweetiebellefan 15 år siden
#1456 chronaden 15 år siden
#1457 dyg 15 år siden
#1458 MOVIE1000 15 år siden
#1459 Antlion 14 år siden
Fedeste nummer fra "Revolver"!
#1460 Sweetiebellefan 14 år siden