De var sammen med Depeche Mode, Kraftwerk og Simple Minds mine absolutte favoritter i 1980'erne. Det var dengang jeg sloges med de sidste bumser og havde punk-strithår.
'Joan of Arc (Maid of Orleans)', 'Junk Culture' (titelnummeret på et af deres albums), 'So in Love' m.fl. er tidløse pop-klassikere.
Nemmerlig! Og 'Forever Live And Die' + (fra samme album) det fede rytmiske nummer med Martin Luther King's tale henover (kan ikke huske titlen). Kvalitets-musik! :-)
Min kæreste og jeg har lige leget nostalgi-musikkonkurrence. Musik vi hørte for bare fem år siden er åbenbart røget så langt ud af hukommelsen, at vi måtte bruge livliner for at finde dem frem igen. Så nu sidder vi og lytter til fantastiske "Manic Street Preachers" som var et af mine nostalgi-ønsker til playlisten. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#161 filmz-Bruce 15 år siden
#162 BN 15 år siden
OMD. Uha! :-)
De var sammen med Depeche Mode, Kraftwerk og Simple Minds mine absolutte favoritter i 1980'erne. Det var dengang jeg sloges med de sidste bumser og havde punk-strithår.
'Joan of Arc (Maid of Orleans)', 'Junk Culture' (titelnummeret på et af deres albums), 'So in Love' m.fl. er tidløse pop-klassikere.
#163 filmz-Kadann 15 år siden
#164 filmz-Bruce 15 år siden
#165 BN 15 år siden
Nemmerlig! Og 'Forever Live And Die' + (fra samme album) det fede rytmiske nummer med Martin Luther King's tale henover (kan ikke huske titlen). Kvalitets-musik! :-)
#166 Bony 15 år siden
#167 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#168 Bony 15 år siden
#169 filmz-Bruce 15 år siden
#170 Bony 15 år siden