Gravatar

#1701 stoffer 14 år siden

#1699 - Intimacy har jeg slet ikke fået hørt, men er heller ikke helt ivrig efter det. Jeg har før hørt at den skulle ligge langt under niveauet bandet lagde med deres første to albums.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#1702 Sweetiebellefan 14 år siden

Chris Roberts - Do You Speak English?
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#1703 MOVIE1000 14 år siden

[url= har ikke lyst til at dø[/url]
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#1704 frankdrebin 14 år siden

The Lonely Island

Til dem der ikke kender det, er det Andy Samberg, Akiva Schaffer og Jorma Taccone fra SNL (Satuerday Night Live) der har et band..

Natalie Portmann, Justin Timberlake, Jack Black, T-Pain, Seth Rogen, Julian Casablancas og Norah Jones gæsteoptræder på nogle af numrene.. Meget underholdende musik :)

[url= a Boss[/url]

[url= Rap[/url]
Gravatar

#1705 Collateral 14 år siden

#1704: Det er jo helt fantastisk dumt på den fede måde! Fantastisk! Især fordi teksternes indhold jo rent faktisk er meget lig det meget moderne r'n'b/rap/pop indeholder, bare bevidst overgjort.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1706 Muldgraver 14 år siden

Collateral (1694) skrev:
Schubert.

Nice. Hans Op. 100 var forbi mine ører i dag. Jeg hælder stadig til, at det stykke er noget af det musik jeg har hørt, som er smukkest. Allegris "Miserere" ligger dog meget tæt på.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#1707 Collateral 14 år siden

#1706: Jeg hørte Piano Quintet in A Major Op. 114. Har absolut ikke særlig megen forstand på klassisk musik, men det her var nu ikke så overvældende. Jeg savnede lidt nogle mere sjælfulde melodier og stemninger, det var altsammen meget positivt og up-tempo. Som en glad gå-tur i solskin. Jeg ville gerne have haft lidt regnskyer på himlen.

Købte faktisk pladen ved et tilfælde for 5,- kr. så ud fra det fik jeg da noget for pengene, men stadig.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1708 Antlion 14 år siden

#1707:

Som Muldgraver sagde, så burde du tjekke Op. 100 ud, hvilket er Schuberts anden klaver trio og faktisk en af hans sidste kompositioner. Andante con moto vil nogle muligvis genkende fra Kubricks "Barry Lyndon".

Mange af hans sonater er også himmelske: nr. 4 i A-mol, nr. 7 i E-dur, nr. 13 i A-dur, nr. 19 i C-mol og selvfølgelig nr. 20 i A-dur. Andantino fra sidstnævnte sonate er også kendt fra filmens verden, blandt i andet fra Bressons "Au hasard Balthazar". Det er også i sandhed en fantastisk komposition, og du får regnskyer på himlen for alle pengene her. Værket præsenteres i A–B–A form, og gribende, jamrende og sørgmodige toner strømmer gennem en kompleks figuration.

Gravatar

#1709 Collateral 14 år siden

#1708: Mange tak, jeg skal nok give det et lyt.
Gravatar

#1710 Collateral 14 år siden

Serj Tankian: "Imperfect Harmonies"

Skriv ny kommentar: