Jeg sidder i kontoret hvor jeg har mit gamle stereoanlæg (som jeg fik i konfirmationsgave) - det har en skuffe med plads til 10 cd'er og det er efterhånden længe siden jeg fyldte den op, så det er lidt en overraskelse hvilken cd der starter hver gang den skifter :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
@stoffer - Nu har jeg fået hørt lidt. Et enkelt nummer, You Will Love This Song, har virkeligt fanget min interesse, mens resten af numrene, som jeg har hørt, ikke har sagt mig det store.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Youtube playlisten har fået lov til at køre på random, så her er de næste numre jeg kommer til at høre:
[url= Ann - In Your Back[/url] [url= & The Johnsons - Thank You For Your Love[/url] [url= Seppy - Wonderland[/url] [url= - Red Cave[/url] [url= - Love of My Life[/url] [url= Spektor - Samson[/url] [url= Lavie - Her Morning Elegance[/url]
Jeg overvejer lidt, hvorvidt Youtube har en finger på min puls, for lige pt. er det nogle af mine absolutte favoritnumre, som den har funder frem til mig back to back to back.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1751 wimmie 14 år siden
Jeg sidder i kontoret hvor jeg har mit gamle stereoanlæg (som jeg fik i konfirmationsgave) - det har en skuffe med plads til 10 cd'er og det er efterhånden længe siden jeg fyldte den op, så det er lidt en overraskelse hvilken cd der starter hver gang den skifter :D
#1752 dyg 14 år siden
#1753 Bony 14 år siden
#1754 dyg 14 år siden
#1755 Bony 14 år siden
#1756 Sweetiebellefan 14 år siden
Vania - Senhora do Mar
#1757 RasmusFL 14 år siden
#1758 Antlion 14 år siden
Et af højdepunkterne fra "The Who Sell Out"!
#1759 dyg 14 år siden
[url= Ann - In Your Back[/url]
[url= & The Johnsons - Thank You For Your Love[/url]
[url= Seppy - Wonderland[/url]
[url= - Red Cave[/url]
[url= - Love of My Life[/url]
[url= Spektor - Samson[/url]
[url= Lavie - Her Morning Elegance[/url]
Jeg overvejer lidt, hvorvidt Youtube har en finger på min puls, for lige pt. er det nogle af mine absolutte favoritnumre, som den har funder frem til mig back to back to back.
#1760 Sweetiebellefan 14 år siden