Så vidt jeg husker har alle tre sites videoer med Agnes Obel, men derudover er der en fandens masse andet blandet musik. Jeg fatter ikke mere end 3 ord på fransk, så jeg har sikkert ikke fundet alle de goodies, som de sites har at byde på, endnu.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Det er Bruce år. MEGA Bruce år! Bossens bedste album er blevet restaureret og nu udkommer den tre dobbelte CD The Promise med 21 numre, som der IKKE var plads til i 1978 på Darkness on the Edge of Town og hele det oprindelige album restaureret.
Derudover The Promise dokumentaren som har gået sin sejrsgang på filmfestivaler og HBO, en lukket koncert fra 2009 KUN med numrene fra albummet, en koncert fra 1978 og sange fra andre koncerter i 1978, alle på blu-ray!
Det er Bruce år. MEGA Bruce år! Bossens bedste album er blevet restaureret
Det er da 5 år siden Born to Run blev restaureret? ;) _________________________________________________________
For tiden får jeg hørt en del Van Morrison, så de af jer, der ikke kender ham, skal helt sikkert tjekke ham ud. Hans mest kendte sang er nok Brown Eyed Girl, men sange som Sweet Thing, Moondance, Wonderful Remark, Bright Side of the Road og Cleaning Windows for at nævne nogle få er alle fremragende. Tjek bl.a. de to plader Astral Weeks og Moondance ud.
Det er da 5 år siden Born to Run blev restaureret? ;)
Og den bøjer jeg mig også i støvet for :) Men betragter nu Darkness som mest definerende for Springsteen, skåret helt fri for fedt og med sange, der tekstmæssigt er ligeså aktuelle idag som dengang.
#1771 dyg 14 år siden
HibOO d'Live
The Take Away Shows (Produceret af dette site: http://www.blogotheque.net/ )
Le Cargo (vælg årstal i venstre side for flere videoer)
Så vidt jeg husker har alle tre sites videoer med Agnes Obel, men derudover er der en fandens masse andet blandet musik. Jeg fatter ikke mere end 3 ord på fransk, så jeg har sikkert ikke fundet alle de goodies, som de sites har at byde på, endnu.
#1772 Collateral 14 år siden
#1773 Sweetiebellefan 14 år siden
#1774 sluppermand 14 år siden
#1775 Sweetiebellefan 14 år siden
#1776 filmz-Myrepip 14 år siden
Derudover The Promise dokumentaren som har gået sin sejrsgang på filmfestivaler og HBO, en lukket koncert fra 2009 KUN med numrene fra albummet, en koncert fra 1978 og sange fra andre koncerter i 1978, alle på blu-ray!
Der lades op hver dag og her er
CANDYS ROOM, fra Palladium i 2009, "lukket fest".
#1777 MMB 14 år siden
Det er da 5 år siden Born to Run blev restaureret? ;)
#1778 tiany 14 år siden
Astral Weeks er en fed plade :)
#1779 filmz-Myrepip 14 år siden
Og den bøjer jeg mig også i støvet for :) Men betragter nu Darkness som mest definerende for Springsteen, skåret helt fri for fedt og med sange, der tekstmæssigt er ligeså aktuelle idag som dengang.
#1780 MMB 14 år siden
Hehe. :) Hver sin smag, som man siger.