Gravatar

#1821 dyg 14 år siden

Kom nu videre, Bony! Lyt til noget af alt det andet fede, som Patton har lavet!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1822 Lord Beef Jerky 14 år siden

Faith No More er også sublimt, så det kan jeg da godt forstå... hvilket album er din favorit, Boney M?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1823 Bony 14 år siden

Nej, ikke før jeg har fået det hele med af det her! Der er et hav af sange og fede live-shows. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#1824 Lord Beef Jerky 14 år siden

Faith No More er nu også det bedste Patton har lavet.. ingen grund til at gå videre, før man har fået det hele sat fuldstændigt fast... derefter er der Mr. Bungle, hans EP med Dillinger Escape Plan, Fantomas og Tomahawk... i den rækkefølge... og så kan du tage de mange andre projekter så langsomt.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1825 NightHawk 14 år siden

Sidder og hygger mig med en række af de bedste sange fra den underskønne Fiona Apple, hvor "Never Is A Promise" stadigvæk kan give mig gåsehud på den gode måde. Elsker simpelthen den sang, og videoen er nu også ganske cool lavet.

Fandt så i øvrigt lige ud af, selv om nyheden er et par måneder gammel, at Fiona Apple udgiver et nyt album i starten af 2011, Yes!. :) Det er dog lidt irriterende, at der skal gå så lang tid imellem, det forrige album "Extraordinary Machine" var fra 2005, men så længe hun blot formår at holde sit tårnhøje niveau, så gør det på den anden side alligevel ikke så meget igen. Glæder mig til at se hvad hende og Jon Brion har fundet på denne gang.

http://gaffa.dk/nyhed/43020

http://www.billboard.com/#/news/fiona-apple-releas...
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#1826 davenport 14 år siden

Mit yndlingsnummer med Fiona Apple er Across the Universe
Hun ser så sød ud og virker også så tynd og skrøbelig. En man bliver nødt til at tage sig af, fordi ellers så går hun i stykker...
Men også en fed video. Ville ønske den var taget i et one-take, det ville være formidabelt.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1827 filmz-Myrepip 14 år siden

#1826 Greengrass skulle have været inde over!
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#1828 NightHawk 14 år siden

davenport (1826) skrev:
Mit yndlingsnummer med Fiona Apple er Across the Universe
Hun ser så sød ud og virker også så tynd og skrøbelig. En man bliver nødt til at tage sig af, fordi ellers så går hun i stykker...
Men også en fed video. Ville ønske den var taget i et one-take, det ville være formidabelt.

Det er faktisk en meget præcis beskrivelse af hende, som jeg kun kan være helt enig i. Men det hænger også godt sammen med det billede, som hun laver af sig selv igennem sine tekster og musik, hvor hun krænger hele sjælen ud i sådan en grad, at man sidder og bliver helt nervøs på hendes vegne. Man har f.eks. også kunnet se eksempler på hvor meget hun udstiller og giver af sig selv til hendes koncerter, hvor hun et par gange er brudt sammen. Er ret sikker på at det også er grunden til, at der går så lang tid mellem de forskellige udgivelser, fordi arbejdet med sangene slider meget hårdt på hende psykisk. På den anden side er det så også lige netop den indlevelses-evne der gør, at hendes tekster/musik er så fremragende som den er. Jeg har alle tre albums, og der er ikke et eneste dårligt nummer på nogen af dem.

Hun er kort og godt en formidabel talentfuld sangskriver.

Er i øvrigt helt enig både mht. videoen og sangen ang. "Across the Universe". Hendes udgave er fantastisk smuk og langt bedre end The Beatles originale version.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#1829 wimmie 14 år siden

#1825+26

Enig :)

"Never is a Promise" og "Across the Universe" er rigtig dejlige numre med hende :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1830 misuma 14 år siden

Jeg har de to første skiver med Fiona Apple, men så gled vi lidt fra hinanden. Måske jeg skulle genoptage kontakten med hende :P
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: