Gravatar

#1861 Hr. Nielsen 14 år siden

#1860 Yes SÅDAN!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#1862 Antlion 14 år siden

[url= Eno - The Fat Lady of Limbourg[/url]
Gravatar

#1863 filmz-Myrepip 14 år siden

#1861 Havde lige en kammerat forbi, som altid elsker at tirre mig med at nedgøre bossen :) Jeg havde dog en klemme på ham, så han måtte blive en time og der fik jeg så lige hamret op for Paramount koncerten og det var så ikke lige Bruce som han havde forventet :) Fantastisk sammenspil, der er mellem bandmedlemmerne. Jeg kunne dog godt have tænkt mig at høre et par soli fra Stevie.
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#1864 Hr. Nielsen 14 år siden

#1863 Hehe...Good one...Kæft de spiller tungt, har aldrig hørt albummet så råt tror jeg.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#1865 misuma 14 år siden

dyg (1844) skrev:
Geese - Support-band for Imogen Heap ved koncerten i aftes. Specielt, eksperimenterende musik, men jeg er ret solgt.

Desuden var Ben Christophers også med, og hans første sang var også super fed, dog har jeg ikke været i stand til at finde den online endnu :/

Hører du også Ben Christophers? Wohoo, troede kun det var mig. jeg har to af hans plader og kan stadig høre disse til uendeligheder uden at blive træt af musikken.

On topic - Jeg har hørt et mix af Weezer, Lift To Experience, Marcy Playground, Biffy Clyro og Blockparty.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#1866 Mr. Chriss 14 år siden

#1860 Ja den live optagelse er helt fantastisk, har også hørt den konstant her på det sidste.
Især Racing In The Street er helt helt fantastisk, men elsker også versionen af Street Of Fire.
Syntes dog, at der på den anden live dvd, er en bedre udgave af Prove It All Night, hvor at der er en voldsom fed guitar intro.
Gravatar

#1867 filmz-Myrepip 14 år siden

#1866 Jep det er [url=

Tag lige disse med [url= alle fra 1978 :)

Så tjek lige denne [url=
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#1868 Sweetiebellefan 14 år siden

Aline Lahoud fra Libanon.

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#1869 Mr. Chriss 14 år siden

Sjovt, sad i går og så optagelsen fra Bruce Springsteen Quarter To Three 1979 :)
Kedeligt, at man ikke levede den gang.
Gravatar

#1870 Sweetiebellefan 14 år siden

Jörg Bausch

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.

Skriv ny kommentar: