Gravatar

#1981 Kruse 14 år siden

Wangsgaard (1979) skrev:
White lies -Ritual

Tvivler på det er lige så godt som deres først album, men det skal helt sikkert have et par gennemlytninger

Tak, fordi at du mindede mig om at deres nye album lige er udkommet. Jeg havde sgu' helt glemt at det var nu her. Den må jeg hellere få købt :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1982 Collateral 14 år siden

Agnes Obels plade Philharmonics. Super fed musik.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1983 Sweetiebellefan 14 år siden

Alexander Rybak - Europe Skies
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#1984 MOVIE1000 14 år siden

Our broken garden - Garden grows
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#1985 Wangsgaard 14 år siden

Black keys !!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#1986 Sweetiebellefan 14 år siden

Sie Gubba - Fjellrypa
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#1987 Benway 14 år siden

[url= Reed - Street Hassle[/url]
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#1988 Sweetiebellefan 14 år siden

Helene Bøksle - Vardlokk

Gravatar

#1989 Antlion 14 år siden

#1987:

Enestående!

Jeg fandt selv "White Light/White Heat" frem den anden dag, og blev endnu engang forbavset over dens finurlige tilgang til rocken. "The Gift" og "Sister Ray" er fortsat noget af det mest kompromisløse musik, jeg længe har hørt.
Gravatar

#1990 Benway 14 år siden

#1989 Det er også en fantastisk plade. :) VU og Reeds spændevidde er duperende. Lige fra kras avantgarde-rock som "Velvet in Furs" og "Sister Ray" over stille hjerteskærende sange så som "Pale Blue Eyes", "Candy Says" og "After Hours".
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: