Efter at have skamhørt Darkness on the Edge of Town i umindelige tider, har jeg stillet fokus på genopdagelsen af The River, Springsteens dobbeltalbum. Jeg håber dæleme, at han giver den samme tur som de to forrige, med dokumentar, remaster og det hele. I såfald har jeg fået alt, hvad jeg kunne ønske mig mest, med den mand :)
#2071 Ja soundtracket til SN, giver den film en smule mere, end de andre oscar nominerede. Rigtig godt skruet sammen.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Findes på 40th Anniversary versionen af "Waiting for the Sun". En enestånde version af Albinonis / Giazottos "Adagio i g-mol", og noget af det mest dystre musik, The Doors har nogensinde lavet.
#2074 Ah Adagio er bare så satans smuk, men næsten ubærligt trist. Flot udgave. Jeg har ellers "Wating for the Sun", men det nummer er ikke med på min udgivelse.
Selv hører jeg Talking Heads' [url= Great Curve[/url].
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#2071 MMB 14 år siden
Metserligt. Utroligt så stemningsfyldt dette nummer er. The Social Network scoret er utrolig godt.
#2072 Bruce 14 år siden
#2071 Ja soundtracket til SN, giver den film en smule mere, end de andre oscar nominerede. Rigtig godt skruet sammen.
#2073 Sweetiebellefan 14 år siden
#2074 Antlion 14 år siden
Findes på 40th Anniversary versionen af "Waiting for the Sun". En enestånde version af Albinonis / Giazottos "Adagio i g-mol", og noget af det mest dystre musik, The Doors har nogensinde lavet.
#2075 Benway 14 år siden
Selv hører jeg Talking Heads' [url= Great Curve[/url].
#2076 Sweetiebellefan 14 år siden
#2077 Bruce 14 år siden
Og så røg Bob Dylan, Modern Times på.
#2078 misuma 14 år siden
#2079 Antlion 14 år siden
Er der nogen der skal se Bryan Ferry her til maj?
#2080 Benway 14 år siden