Gravatar

#2361 Skeloboy 14 år siden

#2360 - ja, de sparker fandeme røv...

Så har jeg lige et par anbefalinger :)

[url= of the Architect[/url]

[url=

[url=

[url=

[url= Ocean[/url]

Og hvis du vil have noget smadr, så tjek disse:

Johnny Truant
Norma Jean
The Smackdown
Skitsystem
Gravatar

#2362 colocho 14 år siden

Er dybt forelsket i The Ocean, Neurosis er jeg så småt ved at dykke ned i, og her jeg tjekket lidt op på Cult of Luna.. En plade du kan anbefale at starte ud med?

Smadr er altid godt, så de er hermed skrevet bag ørene :-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#2363 Bony 14 år siden

Har smidt Søren Huss' album Troen Og Ingen på, alt i mens jeg går og arrangerer aftensmad til kæresten kommer hjem. Stegt flæsk med kartoffelmos. Altid en sikker vinder.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2364 Bony 14 år siden

colocho (2362) skrev:
Smadr er altid godt, så de er hermed skrevet bag ørene

Helt enig. Kan kun nikke genkendende til (i hvert fald et par) af dem Skeloboy nævner. Det er feee'.. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2365 Fellaheen 14 år siden

Skeloboy (2359) skrev:
er helt enig :), dog er der et par indie-band, jeg godt kan lide - de helt stille og rolige. Til gengæld er det et forfærdeligt nummer, du linkede til :)'

Ja er nu også ved at være lidt træt af OFWGKTA og Tyler, The Creator, men de var virkelig et friskt pust. [url= af punk[/url] og ja - et par indie-bands er afgjort gode. Nu hvor indie-bands oftest er helt kontrarevolutionære og kedelige, som visse "indie-film" også, så er det helt klart det mest studentikose og musikalsk avancerede indie-rock, jeg bedst kan lide. Det er svagt i ånden, visionsløst, indskrænket og ikke rigtig til at føle, men ikke desto mindre kan jeg godt lide The Olivia Tremor Control, sen Radiohead, Neutral Milk Hotel, The Microphones, TV on the Radio, The Whitest Boy Alive, Damon Albarn, The Libertines og såden noget.

Men indie-bevægelsen er nok den mest overfladiske counterculture vi har haft anyway, man mumler sig ikke ud af elendigheden. Hipsteren er blevet integreret i kapitalmarkedet og DET er trist.

..det er dog svært at stå for de mest melodiøse "The Strokes"-sange.
Die Geburt der Tragödie aus dem Geiste der Kino
Gravatar

#2366 Skeloboy 14 år siden

Synes Elbow og The National er ret fedt. Men generelt er det ikke en genre, jeg hører meget...eftersom jeg hører suveræn mest mædl og 60'er 70'er hard rock :)

colocho (2362) skrev:
Cult of Luna.. En plade du kan anbefale at starte ud med?

Bare det ikke er Somewhere Along The Highway. Det er egentlig deres bedste, men også deres mest anderledes. Men bare tag deres album kronologisk, de er alle fede :)
Gravatar

#2367 colocho 14 år siden

Jamen så må jeg heller igang med at se om de kan skaffes for en billig penge..
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#2368 Wangsgaard 14 år siden

Hører Adele 21, det er skam en dejlig plade :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#2369 Skeloboy 14 år siden

#2367 - vil ikke tro, de koster mere end 50 kr
Gravatar

#2370 Antlion 14 år siden

[url= - Tango Whiskeyman[/url]

Jo flere gange man hører de 5 første Can-albums, desto klarere står deres status i "krautrock"-bølgen. Velsagtens kun overgået af Amon Düül, Faust og på sin vis Kraftwerk.

Skriv ny kommentar: