Gravatar

#2491 PredatorX 14 år siden

Nye Morbid Angel.. Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg synes endnu.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#2492 Skeloboy 14 år siden

Er ikke så meget til Morbid Angel, men har egentlig heller ikke hørt dem så meget...

Er lige i gang med en af de mest blærede metalbands overhovedet: [url=
Gravatar

#2493 PredatorX 14 år siden

Skeloboy (2492) skrev:
Er ikke så meget til Morbid Angel, men har egentlig heller ikke hørt dem så meget...

Er lige i gang med en af de mest blærede metalbands overhovedet: [url=

Jeg hader dem hehehe... De kan spille på deres instrumenter, men magter ikke af komponere gode numre desværre :) Ellers er det bare mig hehe
Gravatar

#2494 Skeloboy 14 år siden

#2493 - hehe. Er ikke så meget til dødsmetal, men når det endelig er, så skal det også være af den mere tekniske stil...eller old school.

[url= Vital Remains[/url], fucking episk nummer :)
Gravatar

#2495 PredatorX 14 år siden

Jeg hader Vital Remains hahaha... :D Jeg kan simpelthen ikke udstå deres latterlige melo sweep midterstykke. Deres tilgang til brutalitet og melo død falder helt på gulvet imo :D

Nææ du:

Lidt nyt og gammelt hygge :)

FYI: Mit all-time favorit metal album er Dissection "Storm of the Light's Bane". Nice to know eh? hehe
Gravatar

#2496 Skeloboy 14 år siden

Origin kendte jeg ikke. Hate Eternal er ganske ok, og det er pudsigt, du linker til Death, for Death - Symbolic er nok min favoritmetal album...og en af mine favoritter generelt

Ellers er favoritterne noget i denne stil:

[url= kan slet ikke få nok af dem lige pt.[/url]

Gravatar

#2497 PredatorX 14 år siden

Death tænkte jeg nok ville være mere i din stil :) Mit favorit Death album er nok Individual Thought Patterns... Men de har lavet 4 stort set lige fantastiske album, så vi taler marginaler her :)

Gojira kan sagtens være med på. Jeg synes desværre de svinger lidt for meget mellem rigtig fedt materiale og noget der er ret ligegyldige. Hvis de lige gad skære ind til benet, så ville de blive RIGTIGT fede i mine øjne!

Sepultura :D Gotta love em! Jeg er mest til Arise og Chaos A.D af en eller anden grund... Men Beneath the Remains er en dejlig klassiker :)

Jeg har aldrig hørt så meget Machine Head. De fanger mig ikke lige. Og han synger også forfærdeligt hehe...

Cold Lights er ikke lige mig. Er de danske..??

Kender du Scamp fra Århus? (tror jeg). De er ret fede.. Burde være lige dig :D

Origin er helt sikkert ikke for alle. Det nummer jeg sendte er måske deres mest tilgængelige hehe.. De er HURTIGE. Men de er med årene blevet bedre til at skrive numre, så jeg er efterhånden blevet ret glad for dem...
Gravatar

#2498 Skeloboy 14 år siden

Kan sgu ikke lide Scamp...

Af Sepultura er det Schizophrenia, der er min favorit

De hedder ikke Cold Lights, men Eden Maine, og er generelt vild med den mere kaotiske/tekniske stil
Gravatar

#2499 PredatorX 14 år siden

Hehehe fair nok :) jeg kan meget godt lide dem.. Måske det eneste band jeg rigtigt kan lide der spiller den stil.

Teknisk er også fedt :) Jeg synes bare der er en kedelig tendens nogle gange til at være mere tekniker end komponist.
Gravatar

#2500 MMB 14 år siden

Lytter til Peter Gabriels soundtrack til The Last Temptation of Christ. Det er hjernedødt godt:

Skriv ny kommentar: