Jeg føler i det hele taget at der er så uendeligt mange muligheder for musikere i dag med hele det efterhånden tæmmede elektroniske verdensalt. Hvis bare vi havde en Bach eller Monk til at give alle lydene lidt form og struktur. Skream er god nok ja, James Blake er også ok til at nyfortolke dubstep.
Antlion (2560) skrev:
Men man kan efterhånden ikke gå i byen, uden at skulle belemres med febrilske numre som følgende. Javist, vi kan te os åndssvagt til det, men hold da kæft, det er ringe musik:
hehe... det har nu også sin charme. Jeg kan huske, jeg første gang hørte sådan noget wobble-musik til anti-fascistisk 1. maj for nogle år siden og det faldt mig ind at det måtte være det mest fascistiske musik, jeg nogensinde havde hørt. Man kunne godt centrere en politisk ideologi omkring den her groteske genre, wobbleismen, det ville ende i et faustisk drama.
[url= Away - Nassau 1980[/url], et af de bedste og mindst kendte numre fra The River og med et af de lange intros, som the chief blev kendt for i den periode, som fik safterne til at flyde blandt ... host host ... det kvindelige islæt i etablissementet.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#2561 Fellaheen 14 år siden
#2562 Collateral 14 år siden
#2563 Antlion 14 år siden
Stop dog!
#2564 Fellaheen 14 år siden
#2565 Bony 14 år siden
Ahh, rettelse. Albummet er overordnet set svingende i kvalitet. Men et par af numrene er røvfede, resten ganske middelmådige. :)
#2566 Bruce 14 år siden
#2567 Bruce 14 år siden
#2568 Kruse 14 år siden
#2569 Collateral 14 år siden
#2570 Mr. Chriss 14 år siden
Har også lige købt det i går, men har ikke haft tiden til at høre det :(
Er det godt?