Ja Jennifer er et suverænt nummer, lige sådan "popmusik" skal skrues sammen. Du vil nok også synes godt om et nummer som Flashback Caruso (fra Faust Tapes):
Nogen af jer der kender den tjekkiske komponist Leoš Janáček? Nogle af hans sene kompositioner, de modernistiske, er fantastiske og har den bedst tænkelige slaviske mystik over sig:
De trommer er jo fuldstændig hypnotiske... Fantastisk.
Ja! Dé er krautrocks essens for mig. De er næsten gennemgående overalt på alle Cans plader. Mine andre favoritter blandt Cans album er Future Days (mere eksperimenterende) og Ege Bamyasi (mere poppet). Men ALT er simpelthen fantastisk til og med Landed, der er en kende undervurderet.
#2641 Antlion 14 år siden
"Phallus Dei", "Carnival In Babylon" og "Made in Germany". "Psychedelic Underground" af den ikke-musikalske Amon Düül er også et udmærket album.
Intet nærmer sig "Yeti" dog...
#2642 MBAD 14 år siden
Okay, tak. Jeg kommer nok alligevel igennem langt de fleste med tiden...
#2643 Fellaheen 14 år siden
Og så må Can jo være de næste :)
#2644 MBAD 14 år siden
De trommer er jo fuldstændig hypnotiske... Fantastisk.
[url=
#2645 Fellaheen 14 år siden
[url= The Mists - første stykke[/url]
[url= for violin and klaver - adagio[/url]
#2646 Fellaheen 14 år siden
Ja! Dé er krautrocks essens for mig. De er næsten gennemgående overalt på alle Cans plader. Mine andre favoritter blandt Cans album er Future Days (mere eksperimenterende) og Ege Bamyasi (mere poppet). Men ALT er simpelthen fantastisk til og med Landed, der er en kende undervurderet.
#2647 Skeloboy 14 år siden
Har jeg smækket en black metal klassiker på: [url= - Mother North[/url]
#2648 MBAD 14 år siden
[url= sats, tempo di valsen, fra Dvořáks 'Serenade for Strings'[/url]
Et af de bedste stykker musik fra romantikken, jeg kender til
#2649 Antlion 14 år siden
#2650 Skeloboy 14 år siden