Har for 117. gang fået et Queen-flip. For hulen, hvor har de lavet meget fed musik, som hovedparten af verdens befolkning aldrig har hørt, da de hænger fast i kedelige numre som Kind of Magic og Another One Bites The Dust :(
[url= [url= Your Wings[/url] [url= Dead All Dead[/url] [url= and Daughter[/url] [url= Prophets Song[/url] [url= on Two Legs[/url] ...
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Har for 117. gang fået et Queen-flip. For hulen, hvor har de lavet meget fed musik, som hovedparten af verdens befolkning aldrig har hørt, da de hænger fast i kedelige numre som Kind of Magic og Another One Bites The Dust :(
[url= [url= Your Wings[/url] [url= Dead All Dead[/url] [url= and Daughter[/url] [url= Prophets Song[/url] [url= on Two Legs[/url] ...
Det er nogle gode numre du nævner, og er helt enig i at mange af bandets bedste numre er de bedste. Tror "Spread your wings" og "Bijou" er mine favoritter fra bandet. Af de mere kendte er "Bohemian Rhapsody" nok det fedeste imo.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
... Det er nogle gode numre du nævner, og er helt enig i at mange af bandets bedste numre er de bedste. Tror "Spread your wings" og "Bijou" er mine favoritter fra bandet. Af de mere kendte er "Bohemian Rhapsody" nok det fedeste imo.
Oh really? ;)
Det er nogle gode numre du nævner, og er helt enig i at mange af bandets bedste numre er de mere ukendte. Tror "Spread your wings" og "Bijou" er mine favoritter fra bandet. Af de mere kendte er "Bohemian Rhapsody" nok det fedeste imo.
Fixed. Jeg skal lade være med at gå på filmz forum via iPod Touch. Eller i hvert fald skal jeg ikke skrive for lange beskeder derfra.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#2819 - Mærkeligt, min youtube-tab her på min arbejds-pc står netop nu på samme nummer (er lige mødt, så det var det sidste nummer jeg hørte inden jeg tog hjem i går). Fantastisk nummer!
#2811 Sweetiebellefan 14 år siden
Musik fra Xinjiang
#2812 dyg 14 år siden
[url=
[url= Your Wings[/url]
[url= Dead All Dead[/url]
[url= and Daughter[/url]
[url= Prophets Song[/url]
[url= on Two Legs[/url]
...
#2813 Collateral 14 år siden
Det er nogle gode numre du nævner, og er helt enig i at mange af bandets bedste numre er de bedste. Tror "Spread your wings" og "Bijou" er mine favoritter fra bandet. Af de mere kendte er "Bohemian Rhapsody" nok det fedeste imo.
#2814 Sweetiebellefan 14 år siden
Patricia Kaas - Et S'Il Fallait Le Faire
Jean-Claude Pascal - C'est peut-être pas l'Amérique
#2815 dyg 14 år siden
Oh really? ;)
#2816 Collateral 14 år siden
Fixed. Jeg skal lade være med at gå på filmz forum via iPod Touch. Eller i hvert fald skal jeg ikke skrive for lange beskeder derfra.
#2817 Skeloboy 14 år siden
Husker dem svagt fra 90'erne, men det nummer er jo ikke helt ringe...
#2818 Sweetiebellefan 14 år siden
Helene Fischer - Mitten im Paradies
#2819 Bony 14 år siden
#2820 dyg 14 år siden