Gravatar

#281 Antlion 15 år siden

Corgan (279) skrev:
#274:

Hell yea! Jeg har ikke kunnet lade være med at lytte til The Fountain soundtracket siden jeg så filmen for første gang for et par uger siden. Det er super fedt.

Enig, generelt er alle soundtrackene til Darren Aronofskys film fantastiske. Man kan virkelige se, at Clint Mansell har været i konstant blomstring siden breakbeat soundtracket til "Pi". Personligt er min favorit udgivelse fra Mansell nok soundtracket til "Requiem For A Dream", - det er virkelig længe siden, at jeg hørt så emotionelt, passioneret og gennemarbejdet film musik!
Gravatar

#282 Spanner 15 år siden

Antlion (281) skrev:
Enig, generelt er alle soundtrackene til Darren Aronofskys film fantastiske. Man kan virkelige se, at Clint Mansell har været i konstant blomstring siden breakbeat soundtracket til "Pi". Personligt er min favorit udgivelse fra Mansell nok soundtracket til "Requiem For A Dream", - det er virkelig længe siden, at jeg hørt så emotionelt, passioneret og gennemarbejdet film musik!

Og ingen af dem fik så meget som en nominering til en oscar.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#283 sluppermand 15 år siden

Antony & The Johnsons' The Crying Light er på repeat i discman'en i øjeblikket, virkelig fed plade.
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#284 Michael Andersen 15 år siden

#282 Betragt det som en god ting :) Oscar-folkenes udvælgelse af årets bedste scores er tit helt til rotterne. Når stormagter som Bernard Herrmann og Ennio Morricone igennem årene kun er blevet nomineret 5 gange hver, så er værdien af den lille guldmand alligevel ikke særlig stor ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#285 Takfornu 15 år siden

"Working on a dream" og "Magic" ... sikke en dejlig morgen :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#286 elwood 15 år siden

hehe ja ren magi, nok også en af de få der kan slippe afsted med det her 8-)

[url=

Minder mig om jeg lige skal ha fundet hans halftime shown fra Superbowl, men NFL er hurtig ude med riven på youtube, så jeg må ty til mere lyssky metoder, når jeg kommer hjem.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#287 Takfornu 15 år siden

Glæd dig til du ser ham - godt nok en performance der viser hvem der er Boss ;)

BTW har lige skifte stil til diverse soundtracks - i dag bl.a. Jaws, North By Northwest, Singing in the Rain, Australia og Diverse fra John Barry, for med Bruce i ørene kunne jeg nemt komme til at synge med, hvilket nok ikke er smart i storrumskontor :)
Gravatar

#288 filmz-Narniabæver 15 år siden

DJ Otzi med min egen AMV.

Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#289 Takfornu 15 år siden

# 288 Gyyyys :o)
Gravatar

#290 tiany 15 år siden

Robbie Williams
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: