Gravatar

#2961 Hr. Nielsen 13 år siden

Navarre3 (2960) skrev:
Lady Antebellum
Der kan man bare se. Troede ikke jeg ville finde andre herinde der var faldet for deres pæn-poleret popcountry end mig:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#2962 Collateral 13 år siden

Thomas E. Nielsen (2961) skrev:
Der kan man bare se. Troede ikke jeg ville finde andre herinde der var faldet for deres pæn-poleret popcountry end mig:)

Jeg kan også godt finde på at lytte til dem - og sågar også Brad Paisley til tider, som ligeledes er meget poppet country.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#2963 Takfornu 13 år siden

Thomas E. Nielsen (2961) skrev:

Jeg har fulgt Hillary fra hun aflagde prøve og blev afvist i American Idol og sidenhen fra 2006 da hun stiftede LA sammen med Dave og Charles og første gang optrådte som helt ukendte i talkshowet Ellen til nu næsten 4 millioner solgte albums og masser af priser senere. De har en fantastisk energi på scenen, men også når man støder på dem ved andre lejligheder. Håber de en dag kommer forbi, så du kan opleve det ved selvsyn.

For lidt over en uge siden, 11 September, udgav de deres 3 album - Own The Night - i USA, men om vi får det at se/høre herover er ikke godt at vide selvom deres forrige - Need You Now - har været pænt spillet på bl.a. VH1. Har pt. kun hørt de 2 singler - We Owned the Night og Just A Kiss - fra albummet, men det lover godt :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#2964 chronaden 13 år siden

[url= get ideas.[/url]
Får mig altid i godt humør :-)
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#2965 Hr. Nielsen 13 år siden

Collateral (2962) skrev:
Jeg kan også godt finde på at lytte til dem
Sådan:)

Navarre3 (2963) skrev:
Håber de en dag kommer forbi, så du kan opleve det ved selvsyn.
Det ville ikke være så dårligt nej. Skal vi så se dem sammen:-D

Navarre3 (2963) skrev:
Jeg har fulgt Hillary fra hun aflagde prøve og blev afvist i American Idol og sidenhen fra 2006 da hun stiftede LA
Kender hende stort set ikke, men lagde bare mærke til sangen Need You Now, som jeg fandt virkelig sød og købte albummet via Itunes. En flot kvinde i øvrigt, bedømt ud fra den ene musikvideo jeg har set med dem.
Gravatar

#2966 Takfornu 13 år siden

Hun er veninde med en af mine rigtig gode venner, så det er derfor jeg har kendt gruppen så længe og følger dem :)

Gerne for mig - Faktisk synes jeg at vi skulle tage til en koncert sammen og tage dem med som (fx Søren, Flemming, Jannik, vores bedre ½ dele ....) har lyst til at deltage, så vi også kan dele den type oplevelse sammen :)

Hun ser faktisk endnu bedre ud her i min favorit sang fra albummet - - American Honey.
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#2967 misuma 13 år siden

Beck - Lost Cause

(Elsker den sang)
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#2968 bhs 13 år siden

[url= pierces you'll be mine[/url]

Gravatar

#2969 Hr. Nielsen 13 år siden

Navarre3 (2966) skrev:
Gerne for mig - Faktisk synes jeg at vi skulle tage til en koncert sammen og tage dem med som (fx Søren, Flemming, Jannik, vores bedre ½ dele ....) har lyst til at deltage, så vi også kan dele den type oplevelse sammen :)
Det siger jeg mere end gerne ja til. Min bedre ½-del kan rigtigt godt lide deres musik (det jeg har spillet med dem for hende) og hun elsker generelt den genre. Kan vi så samle flere sammen som du nævner, så kunne det blive en rigtig hyggelig dag:)

Navarre3 (2966) skrev:
Hun er veninde med en af mine rigtig gode venner
Så må du få lagt et ord ind om at vi er nogle her i lille DK der gerne ser dem live:)

Navarre3 (2966) skrev:
Hun ser faktisk endnu bedre ud her i min favorit sang fra albummet
Jooo deet (sagt lettere stakåndet:)
Gravatar

#2970 Muldgraver 13 år siden

[url= I Was a Maoist Intellectual [/url]

Forhåbentlig en god overgang til fortsættelse af Faldet af Camus.

Tak ;) Det voksede til en trang, der lige for nylig er begyndt. Lidt ligesom med oliven og lignendes vokser.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl

Skriv ny kommentar: