Har du set The Life Aquatic with Steve Zissou for nylig? :)
Hehe, nej. Det er faktisk et godt stykke tid siden. Men den og så hans coverversion af "Life on Mars" (som heller ikke er bedre end originalen) hører jeg stadig en gang i mellem. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Sidder og hører lidt forskellige sange med det canadiske indie-rock band Metric, som jeg er blevet ret vild med. Synes deres lyd er super cool og jeg elsker forsanger Emily Haines stemme.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Lytter til Darkness Falls: Alive in Us (2011) efter at have læst en anmeldelse af albummet i dag. Det er ret godt produceret af Trentemøller.
Og så kom jeg lige til at bestille en fysisk udgave af soundtracket fra Insidious. Selve albummet kan købes på bl.a. iTunes og Spotify, men LP og cd sælges kun fra komponistens hjemmeside. Efter min mening er det et af de mest stemningsfulde score til en horrorfilm de senere år.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Han er egentlig ikke sammenlignelig med Bowie, men nej, coverne overgår ikke originalerne. Men de besidder en oprigtighed, der ofte erstattes med upersonligt "lir" i Bowies numre (bemærk, dette "lir" er sjældent negativt).
#3091 Bony 13 år siden
#3092 stoffer 13 år siden
#3093 Castanea 13 år siden
Har du set The Life Aquatic with Steve Zissou for nylig? :)
#3094 Tenebrae 13 år siden
#3095 MOVIE1000 13 år siden
Jeg hører lige nu Middle Distance Runner - The Sun & Earth
#3096 Bony 13 år siden
Hehe, nej. Det er faktisk et godt stykke tid siden. Men den og så hans coverversion af "Life on Mars" (som heller ikke er bedre end originalen) hører jeg stadig en gang i mellem. :-)
#3097 NightHawk 13 år siden
#3098 Thomsen 13 år siden
Og så kom jeg lige til at bestille en fysisk udgave af soundtracket fra Insidious. Selve albummet kan købes på bl.a. iTunes og Spotify, men LP og cd sælges kun fra komponistens hjemmeside. Efter min mening er det et af de mest stemningsfulde score til en horrorfilm de senere år.
#3099 stoffer 13 år siden
#3100 Castanea 13 år siden
Han er egentlig ikke sammenlignelig med Bowie, men nej, coverne overgår ikke originalerne. Men de besidder en oprigtighed, der ofte erstattes med upersonligt "lir" i Bowies numre (bemærk, dette "lir" er sjældent negativt).
Nå, nu har jeg også fundet albummet frem igen. :)
[url= Jorge - Quicksand[/url]