Gravatar

#3161 MOVIE1000 13 år siden

Lidt blandet fra Alexander Band.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3162 rammy 13 år siden

David Lynch - Crazy Clown Time. Lyden af Lynch er sådan cirka lige så foruroligende og skelsættende som hans film er.

[b][url=
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#3163 Collateral 13 år siden

[quote=rammy (3162)]David Lynch - Crazy Clown Time. Lyden af Lynch er sådan cirka lige så foruroligende og skelsættende som hans film er.

[b][url=

De bidder jeg har hørt synes jeg også lyder enormt interessant. Skal eje den plade sometime.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3164 Collateral 13 år siden

[url= Rose - Take You There[/b][/url]
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3165 Castanea 13 år siden

[quote=rammy (3162)]David Lynch - Crazy Clown Time. Lyden af Lynch er sådan cirka lige så foruroligende og skelsættende som hans film er.

[b][url=

"These Are My Friends" er uden tvivl højdepunktet! Men ja, et yderst interessant album.
Gravatar

#3166 Sweetiebellefan 13 år siden

Texas Lightning - No no never

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#3167 Muldgraver 13 år siden

Lengsel - Ådendød - The Easy Kill
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#3168 Sweetiebellefan 13 år siden

Johnny Cash - Cocaine Blues
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#3169 Bony 13 år siden

Narniabæver1973 (3168) skrev:
Johnny Cash - Cocaine Blues

Bæver, nu varmer du sgu' mit hjerte!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3170 Hr. Nielsen 13 år siden

Scorpions - Acoustica
I have my principles - And if you don't like them, I have others

Skriv ny kommentar: