Gravatar

#3181 Sweetiebellefan 13 år siden

Lili Marleen

Bayerischer Defiliermarsch

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#3182 frankdrebin 13 år siden

Buckethead - [url=

Gravatar

#3183 Sweetiebellefan 13 år siden

Alexey Vorbyov - New Russian Kalinka

Dima Bilan - Never Let You Go

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#3184 Castanea 13 år siden

[url= - So when the glitt'ring Queen of the Night[/url]

Of old, when heroes thought it base var den første ode, jeg hørte af Purcell, og fortsat den bedste. Højstemt dunkelhed!
Gravatar

#3185 Bony 13 år siden

Billy Talents tredje album som, fuldstændig i stil med de foregående, har fået navnet.. "Billy Talent III".

I like!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3186 Collateral 13 år siden

Bony (3185) skrev:
Billy Talents tredje album som, fuldstændig i stil med de foregående, har fået navnet.. "Billy Talent III".

I like!

Mé too!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3187 stoffer 13 år siden

Beirut - The Rip Tide
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#3188 Muldgraver 13 år siden

Lorentzen (3184) skrev:
[url= - So when the glitt'ring Queen of the Night[/url]

Rart. Og nu gav dit valg mig lyst til at høre [url=
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#3189 Bony 13 år siden

Collateral (3186) skrev:
Bony (3185) skrev:

I like!

Mé too!

Fedt, jeg troede nærmest, at jeg var den eneste i hele Danmark som kender dem. Jeg har set dem live to gange og de er bare super cool. Elsker deres lyd.. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3190 Collateral 13 år siden

Bony (3189) skrev:
Collateral (3186) skrev:
Bony (3185) skrev:

I like!

Mé too!

Fedt, jeg troede nærmest, at jeg var den eneste i hele Danmark som kender dem. Jeg har set dem live to gange og de er bare super cool. Elsker deres lyd.. :-)

Du er ikke alene! Både jeg selv og kæresten er ganske pjattede med bandet. Har godt nok ikke været til koncert med dem, men pladerne er super fede, og som du siger har de en virkelig god lyd.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: