Billy Talents tredje album som, fuldstændig i stil med de foregående, har fået navnet.. "Billy Talent III".
I like!
Mé too!
Fedt, jeg troede nærmest, at jeg var den eneste i hele Danmark som kender dem. Jeg har set dem live to gange og de er bare super cool. Elsker deres lyd.. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Billy Talents tredje album som, fuldstændig i stil med de foregående, har fået navnet.. "Billy Talent III".
I like!
Mé too!
Fedt, jeg troede nærmest, at jeg var den eneste i hele Danmark som kender dem. Jeg har set dem live to gange og de er bare super cool. Elsker deres lyd.. :-)
Du er ikke alene! Både jeg selv og kæresten er ganske pjattede med bandet. Har godt nok ikke været til koncert med dem, men pladerne er super fede, og som du siger har de en virkelig god lyd.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#3181 Sweetiebellefan 13 år siden
Bayerischer Defiliermarsch
#3182 frankdrebin 13 år siden
#3183 Sweetiebellefan 13 år siden
Dima Bilan - Never Let You Go
#3184 Castanea 13 år siden
Of old, when heroes thought it base var den første ode, jeg hørte af Purcell, og fortsat den bedste. Højstemt dunkelhed!
#3185 Bony 13 år siden
I like!
#3186 Collateral 13 år siden
Mé too!
#3187 stoffer 13 år siden
#3188 Muldgraver 13 år siden
Rart. Og nu gav dit valg mig lyst til at høre [url=
#3189 Bony 13 år siden
#3190 Collateral 13 år siden
Du er ikke alene! Både jeg selv og kæresten er ganske pjattede med bandet. Har godt nok ikke været til koncert med dem, men pladerne er super fede, og som du siger har de en virkelig god lyd.