Lidt vel typisk The Prodigy-lyd (som den har tegnet sig i den sene del af deres karriere); forudsigeligt, for uambitiøst samt uden overraskelser. Alligevel kan jeg ikke helt stå imod - det rykker sgu. Jeg får lyst til at drikke øl og hylde fredagssolen. :)
Har lyttet til Black Tides Light From Above og Priestess'Hello Master det meste af dagen - damn, et par fede skiver!
Har dog lige modtaget en pæn stak fra USA/Frankrig, så resten af dagen/aftenen står den på:
Kamchatka - Kamchatka Pete Northcote - Poindexter and the Genious Sex Act The Hoax - Humdinger Thalamus - Beneath a Dying Sun Kalisia - Cybion Doug Rappoport - Bionic
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#311 filmz-Narniabæver 15 år siden
#312 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#313 Bony 15 år siden
#314 tiany 15 år siden
#315 Highland Park 15 år siden
http://www.myspace.com/theprodigy
Lidt vel typisk The Prodigy-lyd (som den har tegnet sig i den sene del af deres karriere); forudsigeligt, for uambitiøst samt uden overraskelser. Alligevel kan jeg ikke helt stå imod - det rykker sgu. Jeg får lyst til at drikke øl og hylde fredagssolen. :)
#316 Bates 15 år siden
#317 filmz-yoshimura 15 år siden
Har dog lige modtaget en pæn stak fra USA/Frankrig, så resten af dagen/aftenen står den på:
Kamchatka - Kamchatka
Pete Northcote - Poindexter and the Genious Sex Act
The Hoax - Humdinger
Thalamus - Beneath a Dying Sun
Kalisia - Cybion
Doug Rappoport - Bionic
#318 filmz-Narniabæver 15 år siden
#319 dyg 15 år siden
#320 filmz-Narniabæver 15 år siden