Gravatar

#3451 Sweetiebellefan 13 år siden

Finntroll - Solsagaen

Lordi - Hard Rock Hallejujah

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#3452 Muldgraver 13 år siden

Caliban (3450) skrev:
NP:

[url= Brother - All I Want

Er alle deres albums så gode som dette nummer, eller har du peget på det bedste?
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#3453 Collateral 13 år siden

[url= - Nightcall[/url] (igen)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3454 NightHawk 13 år siden

Collateral (3453) skrev:
[url= - Nightcall[/url] (igen)

Det er så übercool det nummer! Ja, i det hele taget er det bare et af de fedeste soundtracks generelt og et jeg kan høre igen og igen.

Apropos "Drive" så udkommer filmen jo i dag, Yay! :)

http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=98437633092597915
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#3455 Collateral 13 år siden

NightHawk (3454) skrev:
Det er så übercool det nummer! Ja, i det hele taget er det bare et af de fedeste soundtracks generelt og et jeg kan høre igen og igen.

Apropos "Drive" så udkommer filmen jo i dag, Yay! :)

http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=98...

Har såmænd allerede forudbestilt den for nogen tid siden. Må også have soundtracket på et tidspunkt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3456 Collateral 13 år siden

[url= Fiasco - The Words I Never Said[/url] - jeg er ikke en stor raplytter, men når det er godt er jeg på, og dette nummer er både provokerende og ret fængende. Jeg er ikke enig i alle guttens udfald, men han rammer sgu plet et stykke af vejen. Og probs for at turde tage sådanne emner op til at begynde med.
Gravatar

#3457 dyg 13 år siden

Magnetic Fields - The Book of Love
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3458 Fellaheen 13 år siden

[url= Floor Power - You're 24[/url]
Die Geburt der Tragödie aus dem Geiste der Kino
Gravatar

#3459 Sweetiebellefan 13 år siden

Area 51 Escape Perfect Dark

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#3460 HelmerJ 13 år siden

Eels - Souljacker
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams

Skriv ny kommentar: