Gravatar

#3831 Hr. Nielsen 13 år siden

Alt med bossen....
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#3832 Benway 13 år siden

Lige nu står den på New Orders "Power, Corruption & Lies"-album.

[url= of Consent [/url]
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#3833 PredatorX 13 år siden

Skeloboy (3830) skrev:
Har været til Copenhell i weekenden...har hørt masser af mædl :)

+1
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#3834 MOVIE1000 13 år siden

[url= - Not saved[/url]
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3835 Lord Beef Jerky 13 år siden

Skeloboy (3830) skrev:
Har været til Copenhell i weekenden...har hørt masser af mædl :)

+1
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3836 Skeloboy 13 år siden

Var desværre for fuld til Mastodon og Gojira...gad fandeme godt have set Gojira, men har set dem før, så det var ikke en katastrofe.

Til gengæld var Immortal og Lamb of God megafedt! Og Soulfly hører til blandt de ringeste koncerter, jeg har hørt med et metalband...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#3837 Lord Beef Jerky 13 år siden

#3836 Hold kæft, hvor er jeg enig! Soulfly var virkelig pinligt ringe. Jeg blev nødt til at gå efter 3 numre. Gojira og især Slayer siger mig intet, og eftersom jeg havde slæbt min søn på 10 måneder med, smuttede jeg efter Mastodon... det var ikke så godt som Vega-Mastodon, men heller ikke så dårligt som Forum-Mastodon men et sted midt imellem. Og ja, Immortal var fee og Lamb Of God var overraskende nok Copenhells bedste koncert i år.

Brutal Truth - 6/10
Anthrax - 6/10
All Shall Perish - 4/10
Mastodon - 6/10
Immortal - 7/10
Lamb Of God - 8/10
Soulfly - 1/10
Marilyn Manson - 5/10

Så ikke for mange koncerter for mit vedkommende i år, og kun to rigtigt gode... men det er nu stadig en fed festival med god stemning.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3838 MOVIE1000 13 år siden

[url= - We have a map of the piano[/url]
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3839 Skeloboy 13 år siden

Lord Beef Jerky (3837) skrev:
Så ikke for mange koncerter for mit vedkommende i år, og kun to rigtigt gode... men det er nu stadig en fed festival med god stemning.

Det var også lidt halvfesent det meste. Både Slayer og Anthrax var kedeligt, Meshuggah var kedeligt - omend det er fucking fedt musik.

Og ja, Copenhell holder 100% :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#3840 Lord Beef Jerky 13 år siden

#3839 Så du Dying Fetus? Dem er jeg meget ked af, at have gået glip af.

Skriv ny kommentar: