Så er jeg lige sprunget ind i en anden genre og hører nu.
Ulver - Shaddows of the sun albummet
Epic move! Det er et superfedt album. Husk dog at lytte til alle deres albums FØR du køber, for de er meget forskellige. Fra black til a cappella over jazz til ambient...
Thread by thread, stitching it together Twilight's dress, cutting out a pattern snip by snip Making sure the fabric folds nicely It's the perfect color and so hip Always got to keep in mind my pacing Making sure the cloth's correctly facing I'm stitching Twilight's dress
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Tja, hvis Blakes mesterværk skal fortolkes af noget som helst musik, så skal det vel være i et ægteskab mellem black metal og elektronisk musik? :)
Mesterens evangelium kan aldrig tilnærmes, men lige fra det fjerde nummer, hvor "Energy is Eternal Delight" (hvilket definitivt bekræfter profetien, der ikke skal bevises, men gøres i ét med virkeligheden eller selvet) rammer Ulver faktisk ætsningen af den passive ortodoksi meget overbevisende. Modsat Blake holdes polerne (læs: de instrumentale) desværre ikke i harmoni, men helheden står alligevel fast i sin særegnede, forvirrende styrke.
#3871 Muldgraver 13 år siden
Inspirerende, jeg er pt. på nummeret All the Love. Og synes jeg genkender noget fra Blood Inside-albummet.
#3872 Skeloboy 13 år siden
Epic move! Det er et superfedt album. Husk dog at lytte til alle deres albums FØR du køber, for de er meget forskellige. Fra black til a cappella over jazz til ambient...
#3873 Muldgraver 13 år siden
Har du hørt deres nyeste, Skelo? Det skulle være noget psykedelisk inspireret noget.
#3874 MOVIE1000 13 år siden
Jeg synes bedst om Eos og Solitude :) Men i det hele taget er jeg vild med albummet, stemningen er lige mig.
#3875 Hr. Nielsen 13 år siden
#3876 Castanea 13 år siden
I forbindelse med eksamensforberedelse. :)
#3877 Sweetiebellefan 13 år siden
Thread by thread, stitching it together
Twilight's dress, cutting out a pattern snip by snip
Making sure the fabric folds nicely
It's the perfect color and so hip
Always got to keep in mind my pacing
Making sure the cloth's correctly facing
I'm stitching Twilight's dress
#3878 Muldgraver 13 år siden
Fedt. Bryder du dig om musikken, eller er det kun teksten som er interessant :)
#3879 Castanea 13 år siden
Tja, hvis Blakes mesterværk skal fortolkes af noget som helst musik, så skal det vel være i et ægteskab mellem black metal og elektronisk musik? :)
Mesterens evangelium kan aldrig tilnærmes, men lige fra det fjerde nummer, hvor "Energy is Eternal Delight" (hvilket definitivt bekræfter profetien, der ikke skal bevises, men gøres i ét med virkeligheden eller selvet) rammer Ulver faktisk ætsningen af den passive ortodoksi meget overbevisende. Modsat Blake holdes polerne (læs: de instrumentale) desværre ikke i harmoni, men helheden står alligevel fast i sin særegnede, forvirrende styrke.
#3880 Castanea 13 år siden
... da stilles den vragede flamme til skue, da rulles nattens slør over blodets kilde, og da kysser den trehovede sine børn, der bades i frossen synd.