Gravatar

#3981 misuma 13 år siden

Det blev til lidt blandet fra GRANT LEE BUFFALO og FLAMING LIPS.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#3982 BN 13 år siden

dette afsindigt flotte og stemningsfyldte nummer:

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#3983 Pécuchet 12 år siden

[url= Jørgensen - Det blonde danske smil[/url]
Der burde have været Roser.
Gravatar

#3984 Sweetiebellefan 12 år siden

Becoming Popular (The pony everypony should know)

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#3985 Hr. Nielsen 12 år siden

Shakin' Stevens & The Sunsets (Fra dengang Shaky kunne rocke så man fik lyst til at danse med lillemor:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#3986 BN 12 år siden

Thomas E. Nielsen (3985) skrev:
Shakin' Stevens & The Sunsets (Fra dengang Shaky kunne rocke så man fik lyst til at danse med lillemor:)

Ikke værst! ;-)

Jeg kan godt lide en del numre fra Shakin' Stevens tidligste solokarriere, nærmere bestemt årene 1980-1982. 'You Drive Me Crazy' er en klassiker og en af mine personlige favoritter, og så synes jeg også rigtig godt om det mindre kendte nummer 'Don't Tell Me Your Troubles'.
Gravatar

#3987 Hr. Nielsen 12 år siden

BN (3986) skrev:
'You Drive Me Crazy' er en klassiker og en af mine personlige favoritter, og så synes jeg også rigtig godt om det mindre kendte nummer 'Don't Tell Me Your Troubles'.
Også to rigtigt gode numre, helt helt enig! Shakin' Stevens var bedst dengang, men lavede også ganske god gammel Rock'n'Roll før den tid (det er den jeg her hører). Der var lyden og stilen tydeligvis mere skrabet, men ret så svingende. Han begyndte at tabe stort, efter Give Me Your Heart Tonight albummet. Siden har han intet lavet, der sådan for alvor rykker op i samme liga som tiden før der.
Gravatar

#3988 BN 12 år siden

Thomas E. Nielsen (3987) skrev:
Han begyndte at tabe stort, efter Give Me Your Heart Tonight albummet. Siden har han intet lavet, der sådan for alvor rykker op i samme liga som tiden før der.

Den konklusion kan jeg kun tilslutte mig. Jeg har noget blandede følelser omkring 'Give Me Your Heart Tonight'-albummet, som sine steder er mig en tand for sød, men der er stadig forholdsvis god kvalitet at komme efter - jeg kan bedst lide 'Too Too Much' og 'Sapphire'.
Gravatar

#3989 Hr. Nielsen 12 år siden

BN (3988) skrev:
Jeg har noget blandede følelser omkring 'Give Me Your Heart Tonight'-albummet, som sine steder er mig en tand for sød
Kan jeg meget præcist følge dig i. Personligt synes jeg at der er mange gode og iørefaldende numre, men det kammer lige rigeligt over for mig også. Derfor hælder jeg (også) mere til hans to forgående.
Gravatar

#3990 Benway 12 år siden

80'er-nostalgi. Give Me Your Heart Tonight-pladen ligger et eller andet sted inde i skabet. :)

Faldt for øvrigt forleden over denne udgave af et gammelt hit. Jeg kan huske, jeg har set den opført i en eller anden Elvis-tribute udsendelse i fjernsynet, og var den gang ret duperet over den gode hr. Isaaks sang-evner.

[url= Isaak - Blue Moon [/url]
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: