Soundtracket til "Scent of a Woman" - Thomas Newman - som lige er kommet med posten.
Ps. Lige for at elwood ikke spæner ned til banegården og tager det første tog mod Vejle, så er det soundtracket, og ikke Thomas Newman, der er kommet med posten.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#409: Mikael Simpsons? Jeg har ikke købt (eller fået) den endnu, men det vil jeg helt sikkert gøre. Umiddelbart lyder det meget godt - især musikken har ændret lyd (men ikke ligefrem karakter) en anelse. Man kan godt høre, at han har benyttet sig mere af andre musikere end tidligere. Der er mere analog lyd, og musikkens rum har måske udvidet sig en anelse, men ellers er det et meget genkendeligt (og det er absolut positivt ment) lydunivers. Men jeg skal naturligvis lytte til hele albummet, og det mange gange, før jeg for alvor kan udtale mig om det. :)
#401 tiany 15 år siden
#402 Highland Park 15 år siden
http://www.myspace.com/slaarskaar
Alt imens jeg indtager den sorte bønne og læser denne fantastiske nyhed:
http://www.soundvenue.com/nyheder/2009/03/09/nine-...
Ah... :)
#403 elwood 15 år siden
Uhh lige siden hun optrådte på tror det var under E3 hos Microsoft i forbindelse med udgivelsen af "spillet" Lips
Har jeg har haft et meget ikke positivt forhold til hende 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#404 tiany 15 år siden
#405 Michael Andersen 15 år siden
Ps.
Lige for at elwood ikke spæner ned til banegården og tager det første tog mod Vejle, så er det soundtracket, og ikke Thomas Newman, der er kommet med posten.
#406 elwood 15 år siden
Var ellers lige ved og lukke ned.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#407 filmz-Narniabæver 15 år siden
#408 filmz-yoshimura 15 år siden
#409 Bony 15 år siden
#410 Highland Park 15 år siden
Jeg har ikke købt (eller fået) den endnu, men det vil jeg helt sikkert gøre.
Umiddelbart lyder det meget godt - især musikken har ændret lyd (men ikke ligefrem karakter) en anelse. Man kan godt høre, at han har benyttet sig mere af andre musikere end tidligere. Der er mere analog lyd, og musikkens rum har måske udvidet sig en anelse, men ellers er det et meget genkendeligt (og det er absolut positivt ment) lydunivers.
Men jeg skal naturligvis lytte til hele albummet, og det mange gange, før jeg for alvor kan udtale mig om det. :)