Oven i alle de indbydende kommende udgivelser er der endnu en fristelse på vej til de af os, der var skudt i musikken i Drive. Kavinskys første "rigtige" album. Som om man ikke havde udgifter nok.
Damn, det var sgu da en lækker nyhed! :) Så kom der endnu et album på pre-order listen. Tak for heads up. :)
Kunne så også godt ønske mig, at College der står bag sangen "A Real Hero" gør det samme som Kavinsky og udgiver et helt album. Super cool musik de to bands laver. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Hvis man kan lide musikken fra filmen 'Drive', vil man også kunne lide det her.
Glimrende 80'er stemning og som du helt rigtigt skriver, ja så lægger musikken sig fint i kølvandet på "Drive". Jeg synes det var rigtig fedt, så jeg vil da bestemt holde øje med Fitness Figures i den kommende tid. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#4251 Stitch 11 år siden
#4252 BN 11 år siden
Link: http://www.dr.dk/karrierekanonen/kunstnere/fitness...
Hvis man kan lide musikken fra filmen 'Drive', vil man også kunne lide det her.
#4253 NightHawk 11 år siden
Damn, det var sgu da en lækker nyhed! :) Så kom der endnu et album på pre-order listen. Tak for heads up. :)
Kunne så også godt ønske mig, at College der står bag sangen "A Real Hero" gør det samme som Kavinsky og udgiver et helt album. Super cool musik de to bands laver. :)
#4254 NightHawk 11 år siden
Glimrende 80'er stemning og som du helt rigtigt skriver, ja så lægger musikken sig fint i kølvandet på "Drive". Jeg synes det var rigtig fedt, så jeg vil da bestemt holde øje med Fitness Figures i den kommende tid. :)
#4255 JannikAnd 11 år siden
#4256 Snaden 11 år siden
#4257 Benway 11 år siden
#4258 Snaden 11 år siden
#4259 Pécuchet 11 år siden
Det er vildt, at den (optaget fra #100967780 v. Мелодия) ligger på YouTube.
#4260 Mr. Chriss 11 år siden