I modsætnning til EB's Treo, der kunne rakke Bowies ny album The Next Day ned dagen det kom ud, er jeg først nu efter mange dages lytning klar med et par korte ord.
Mixed emotions!
Halvdelen af sangene er rigtig gode, herunder nogle, som jeg allerede føler har været en del af hans katalog altid.
Den anden halvdel er tæt på crap.
Der er ikke rigtig nogle midt i mellem.
Love is Lost 10:10 Heat 10:10 Dirty Boys 9:10 The Next Day 8:10 Where Are We Now 7:10 You Feel So Lonely You Could Die 7:10 Where Are We Now 7:10 The Stars Are Out Tonight 7:10
Resten: Lort.
Treo havde ret så langt, at albummet med fordel kunne have været langt kortere. Jeg havde hellere set en ½ times EP med ovennævnte sange, og det er nøjagtig, hvad jeg har tilbage efter at have slettet resten. Jeg samler, men samler ikke crap :-)
Lytter til et par sange (It Starts And Ends With You og Barriers) fra Suedes nye album Bloodsport der udkommer i morgen. Umiddelbart lyder det sgu meget fedt!
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Hører Justin Timberlakes nye album og det bliver klart bedre for hver gang det bliver hørt! Jeg er normalt en indie/rock tøs men nogle gange er det rart med en god gang pop!
Jeg er normalt ikke så meget til hans musik, men jeg vil godt anerkende at han er dygtig. Det nye album er også meget ambitiøst. Det er jo nærmest alle mulige forskellige genrer der bliver blandet sammen.
#4308 Jeg skal også være i det rette humør til at hører det. Der er utrolig mange lag i hans nye album som gør det spændende at høre flere gange.
Vil også gerne lige anbefale Rhye - Woman. Det er et super fedt album som jeg har hørt flere gange dagligt for tiden. Det mest utrolig er at det er en mand som synger men lyder som en kvinde med en Sade-stemme..utroligt!
#4301 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
Mixed emotions!
Halvdelen af sangene er rigtig gode, herunder nogle, som jeg allerede føler har været en del af hans katalog altid.
Den anden halvdel er tæt på crap.
Der er ikke rigtig nogle midt i mellem.
Love is Lost 10:10
Heat 10:10
Dirty Boys 9:10
The Next Day 8:10
Where Are We Now 7:10
You Feel So Lonely You Could Die 7:10
Where Are We Now 7:10
The Stars Are Out Tonight 7:10
Resten: Lort.
Treo havde ret så langt, at albummet med fordel kunne have været langt kortere. Jeg havde hellere set en ½ times EP med ovennævnte sange, og det er nøjagtig, hvad jeg har tilbage efter at have slettet resten. Jeg samler, men samler ikke crap :-)
#4302 Slettet Bruger [2385360035] 11 år siden
#4303 Snaden 11 år siden
BANG BANG BANG!!!
#4304 NightHawk 11 år siden
#4305 Pécuchet 11 år siden
#4306 Sweetiebellefan 11 år siden
#4307 Wangsgaard 11 år siden
#4308 Slettet Bruger [2385360035] 11 år siden
#4309 Wangsgaard 11 år siden
Vil også gerne lige anbefale Rhye - Woman. Det er et super fedt album som jeg har hørt flere gange dagligt for tiden. Det mest utrolig er at det er en mand som synger men lyder som en kvinde med en Sade-stemme..utroligt!
#4310 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden