nah ik rigtig, kan bare godt lide sådan noget iden stil, hørrer en del explosions in the sky og Múm. Hvis det skal være noget i samme genre.
Bergtatt vil jeg da lige prøve at høre på et tidspunkt :)
Vel, Bergtatt er sort metal, så det falder nok ikke just ind under såsom Explosions in the Sky og Múm :) Men kan du lide et godt eventyr til sort metal, så er det stadig anbefalelsesværdigt.
Pécuchet (4394) skrev:
Har du spillet The Room?
Nej, men jeg formoder det er en anbefaling? Hvor meget kræver det at køre? Min bærbare er ikke just ferm til spil længere...
Nej, men jeg formoder det er en anbefaling? Hvor meget kræver det at køre? Min bærbare er ikke just ferm til spil længere...
Suk... nu er jeg med. Jeg har tydeligvis ikke spillet det. Jeg har desværre heller ingen PS2 længere, så med mindre der kommer en HD-udgave til en nyere generation, kommer det næppe til at ske.
#4391 MOVIE1000 11 år siden
hehe nice, jeg er helt pjattet med Ulver - Not Saved
#4392 Muldgraver 11 år siden
Skønt. Har du en præference-periode?
Jeg er selv lidt pjattet med forskelligt, men jeg har nok alligevel en forkærlighed for Bergtatt.
#4393 MOVIE1000 11 år siden
nah ik rigtig, kan bare godt lide sådan noget iden stil, hørrer en del explosions in the sky og Múm. Hvis det skal være noget i samme genre.
Bergtatt vil jeg da lige prøve at høre på et tidspunkt :)
#4394 Pécuchet 11 år siden
Har du spillet The Room?
Ditto. Samt Blake og Perdition City.
---
[url= – Traces of Nothingness[/url]
#4395 Muldgraver 11 år siden
Vel, Bergtatt er sort metal, så det falder nok ikke just ind under såsom Explosions in the Sky og Múm :) Men kan du lide et godt eventyr til sort metal, så er det stadig anbefalelsesværdigt.
I øvrigt, Traces of Nothingness er også skønt.
#4396 Muldgraver 11 år siden
(Ikke den fortolkning jeg hører, men ikke desto mindre: [url=
#4397 Muldgraver 11 år siden
Suk... nu er jeg med. Jeg har tydeligvis ikke spillet det. Jeg har desværre heller ingen PS2 længere, så med mindre der kommer en HD-udgave til en nyere generation, kommer det næppe til at ske.
#4398 Muldgraver 11 år siden
#4399 Hr. Nielsen 11 år siden
#4400 Sweetiebellefan 11 år siden