Gravatar

#4651 Pécuchet 10 år siden

[url= - Things We Never Had[/url]
Der burde have været Roser.
Gravatar

#4652 Sweetiebellefan 10 år siden

Hearts Strong As Horses

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#4653 Snaden 10 år siden

Pécuchet (4651) skrev:
[url= - Things We Never Had[/url]

Lækkert nummer!
Gravatar

#4654 Pécuchet 10 år siden

#4653:

Har du stiftet bekendtskab med andet af Coil? Sammen med Current 93 er de nok mit foretrukne eksperimentalband fra England. Jeg ærgrer mig dog over, at det er så bekosteligt at erhverve deres musik (albums, CD'er såvel som LP'er, strækker sig fra 300 kroner til fuldstændigt svimlende beløb over 10.000 kroner).
Gravatar

#4655 Pécuchet 10 år siden

[url= - 2,5-Dimethoxy-4-Ethyl-Amphetamine: (DOET/Hecate)[/url]
Gravatar

#4656 dhad 10 år siden

Volbeat - "7. shots" på vinyl

Mon VHS får en ligende renæssance? :-)
Gravatar

#4657 Snaden 10 år siden

Pécuchet (4654) skrev:
#4653:

Har du stiftet bekendtskab med andet af Coil? Sammen med Current 93 er de nok mit foretrukne eksperimentalband fra England. Jeg ærgrer mig dog over, at det er så bekosteligt at erhverve deres musik (albums, CD'er såvel som LP'er, strækker sig fra 300 kroner til fuldstændigt svimlende beløb over 10.000 kroner).

Ikke umiddelbart, nej. Jeg har hørt numre lidt sporadisk, men har ikke dykket dybere ned i det. Dog er det uden tvivl noget der falder i min smag og må snart lige tage mig sammen til at komme rigtigt ind i det. Shoegaze / psychedelisk rock tager det meste af min lytte tid.
Gravatar

#4658 Sweetiebellefan 10 år siden

The Cutie Mark Crusaders Go Crusading

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#4659 Pécuchet 10 år siden

[url= Tulev - Song of Songs[/url]

Kom, inkantatorisk sandhed! Lad jublen gjalde. Du sammenknytter, som atlassets drøm, vor kval og lyst i havets strøm. Du er røsten, vi tilråber: led os så, at intet vil forgå.
Gravatar

#4660 Muldgraver 10 år siden

Ahhh...
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl

Skriv ny kommentar: