Gravatar

#4671 Benway 10 år siden

#4670 Det er bestemt også en rigtig godt album. Jeg hører det dog knap så ofte som de to andre, men numre så som Hold On, What is He Building?, Cold Water, Big in Japan m.fl. er jo høj høj klasse. :)

De albums, der oftest ryger i afspilleren hos mig, er nok: Rain Dogs, Heartattack and Vine, Bone Machine, Franks Wild Years, Small Change, Blood Money, Alice og Orphans.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#4672 Fredag 10 år siden

Et par af dem kender jeg og finder fremragende, men der er flere du nævner jeg kun kender meget til. Så er der lidt at se frem til:-D
Gravatar

#4673 Benway 10 år siden

Fridag (4672) skrev:
Et par af dem kender jeg og finder fremragende, men der er flere du nævner jeg kun kender meget til. Så er der lidt at se frem til:-D

Ja, det er et også stort og omfangsrigt CV med albums med meget forskellige stilarter. Man kan bruge årevis på at dykke ned i det. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#4674 Fredag 10 år siden

De album jeg kender er også ofte mere komplekse end den gængse ørehænger man dog ofte også finder på hans albums har jeg bemærket. Men takker for anbefalingerne Benway (kommer der ikke snart flere gode artikler fra dig af btw:)
Gravatar

#4675 Benway 10 år siden

Nok ikke er jeg bange for. Jeg har ikke tiden til det længere, og Filmz har ikke længere økonomien til at betale ansatte.

Ved siden at mit daglige job arbejder jeg dog stadig med film gennem Odense Filmfestival, og jeg laver et eller flere nye filmforedrag til efteråret.
Gravatar

#4676 Fredag 10 år siden

Stort øv da:(
Gravatar

#4677 Pécuchet 10 år siden

[url= in June - Nada![/url]

Og bare rolig, jeg er ikke blevet fascist af at høre dem endnu.
Der burde have været Roser.
Gravatar

#4678 Fredag 10 år siden

Tom Waits - Alice (Det er en killer violin der river op i melankolien på nummeret Poor Edward)
Gravatar

#4679 Benway 10 år siden

Fridag (4678) skrev:
Tom Waits - Alice (Det er en killer violin der river op i melankolien på nummeret Poor Edward)

+1 :)
Gravatar

#4680 Slettet Bruger [2385360035] 10 år siden

Lytter til det fremragende album fra St. Vincent som lige er udkommet. Man kan godt høre at hun har samarbejdet med David Byrne i den seneste tid. Især på dette nummer:

Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: