Gravatar

#581 evermind 15 år siden

Sorry, det er dét, der sker med én, når man arbejder med børn til daglig ... :(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#582 Highland Park 15 år siden

#581: Haha, det havde jeg helt glemt, at du gør. :D

Gad vide om der er nogle af børnenes forældre, der læser med her...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#583 dyg 15 år siden

#581 - Tell me about it! Men efter at have arbejdet i Legoland i 5 år, så har jeg fundet ud af, at det ikke er børnene jeg hader mest, det er deres forældre. For dælen, hvor er der mange idioter i det danske land!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#584 evermind 15 år siden

Hehe, yeah. I would be SO busted! :)

Hehe, min kæreste arbejder i Legoland lige nu, og hun er super glad for det, men du har ret - dér, såvel som i andet arbejde med børn, er det som regel forældrene, der er mest umulige. Når der er noget med ungen, har den det jo sjældent fra fremmede (medmindre det er indvandrerbørn, de kan vel godt siges at have det fra ... fremmede? :P).

Det er ikke for ingenting, at det hedder sig, at som pædagog i f.eks. en børnehaveklasse, er det egentlig mest forældrene, man tager sig af. :)

EDIT: Jeg vil lige skynde mig at tilføje (mens jeg kigger mig nervøst over skulderen), at der heldigvis også er mange søde og samarbejdsvillige forældre. Heldigvis oplever vi ikke kun mareridtsophavet - men de eksisterer desværre!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#585 Bony 15 år siden

Highland Park (577) skrev:
Du kan jo downloade "The Slip" - ganske gratis - her:
http://theslip.nin.com/
Det er ganske vist ikke hans bedste produktion, men det er langt fra dårligt.

Du bør klart anskaffe dig "Further Down the Spiral" - det er også et suverænt album. Glem heller ikke at Reznor har produceret samt lavet musik til bl.a. "Natural Born Killers" og "Lost Highway" - især sidstnævnte kan varmt anbefales, hvis du ikke har det i forvejen.

Fedt nok. Tak for link. Det vil jeg lige lytte til ved lejlighed. :)

@ Evermind - Har du ellers fået bestilt nogle skiver hjem? :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#586 Highland Park 15 år siden

#585: Hvis jeg kan hjælpe med noget, må du endelig sige til. Jeg har fulgt Nine Inch Nails, siden en ven tilbage i 1994 introducerede mig for Reznors univers.

Lige nu lytter jeg til Coldplays nye livealbum "LeftRightLeftRightLeft", der kan downloades gratis her:
http://www.coldplay.com/lrlrl/lr.html
Jeg er ikke Coldplay-fan men de har da lavet nogle fede numre. Dog er jeg ikke tilfreds med liveudgaven af "Fix You", som ellers er et af mine foretrukne Coldplay-numre. Fantastisk tekst:
"Lights will guide you home. And ignite your bones. And I will try... to fix you." :)
Jeg er overbevist om, at han har skrevet sangen til Gwyneth Paltrow... smuk lille sang...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#587 evermind 15 år siden

Ikke med NIN (eller musik i det hele taget), der downloader jeg først lige det album Highland Park linkede til. :) Men jeg kom lige til at falde i vandet for et øjeblik siden og bestille Pan's Labyrinth på blu-ray. <3

Jeg blev så glad, fordi jeg fandt ud af, at jeg havde SP til gode, så jeg lige havde brug for at markere det, og 130 kr. inkl. porto hos Axel virkede overkommeligt, trods alt. :)
Gravatar

#588 Lady Arwen 15 år siden

Har Friday night project med david tennant kørende på youtube i baggrunden...
skal se doctor who imorgen (med david tennant) :D!!!!
Doctor Who <3
Gravatar

#589 stoffer 15 år siden

Hvis man ikke er bange for at udvide sin horisont en smule kan man med fordel lytte til dette helt igennem fantastiske nummer:

Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#590 filmz-Narniabæver 15 år siden

Chip: Rescue Rangers, away!

Skriv ny kommentar: