Det sgu lige før. Skal bare gå over til Jægersborggade 1 minut herfra, men synes godt nok det er nogle skumle typer der står der. Og så risikerer man jo at blive pløkket i et drive-by, totalt harlem-style! Jeg kunne godt forestille mig at Nørrebrizzle og Sdr. Stenderup minder meget om hinanden :)
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Ja, det er helt sikkert! Er lige kommet hjem fra City, og der var nærmest ingen forskel, bortset fra at der her er roligt, ingen narkomaner i grøften, børn der leger og kun én makker med mælkekasse på sin maxi ;) Det er Danmark om sommeren...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg er rystet... Tænk at den slags skal være nødvendigt. Derfor vokser mit barn op i en stille landsby, hvor narkomani er en pind om lørdagen i udvalgte uger, og hvor man kan rende over til naboen uden at blive mejet ned at en bande med håndvåben... Nå, forkert tråd ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Til gengæld bliver dine børn ikke så hærdede som os kjøvenhavnere. En pind om lørdagen i udvalgte uger er jo nærmest unheard of her. Behøver jo nærmest ikke købe selv, man kan bare gå i Nørrebroparken og nasse et par hiv. Plus at vi slipper for al den forfærdelige natur.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
#621 Bates 15 år siden
#622 Christian Voldborg 15 år siden
#623 davenport 15 år siden
#624 stoffer 15 år siden
#625 davenport 15 år siden
#626 stoffer 15 år siden
#627 davenport 15 år siden
Det er Danmark om sommeren...
#628 stoffer 15 år siden
http://img8.imageshack.us/i/4623848456728616501878...
#629 davenport 15 år siden
Nå, forkert tråd ;)
#630 stoffer 15 år siden
En pind om lørdagen i udvalgte uger er jo nærmest unheard of her. Behøver jo nærmest ikke købe selv, man kan bare gå i Nørrebroparken og nasse et par hiv. Plus at vi slipper for al den forfærdelige natur.