#670 hmm Det er noget som slet ikke må ske for mig jeg synes det er lidt respekt løs at sætte en film på også man ikke følger med iden bare går fra den tænker du slet ikke på dvdens følelse den bliver slidt og vender sig imod dig THEY NEED LOVE, THEY GOT FELLINGS
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#670 Præcis, de har følelser, og derfor elsker de, at man lytter. :P
Men jeg ville heller aldrig lave tricket med en film, jeg ikke allerede har set og føler, jeg kender godt. Det er bare en rar fornemmelse at pusle rundt i lejligheden, når man nu ikke har roen eller tiden til lige at se filmen, og så lytte til bidder af dialogen, lydeffekterne eller baggrundsmusikken og med hjælp fra dette alligevel have filmen kørende inde i hovedet. Og engang imellem lige standse op og tage en kigger ... Så hyggeligt!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#679 jah musikken og støjen kan jeg forestille mig er dejligt men de vil have at man ser på dem de har stået på hylden i 6 måneder også når man tager den ned for at sætte den på og gå det bryder jeg mig ikke om
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#671 davenport 15 år siden
#672 elwood 15 år siden
Jeg ved PRÆCIS! hvad du snakker om, Looney Toons Back in action har jeg en del gange kørende, jay and silent Bob strikes back og Finding Nemo.
Men ja jeg kender det kun alt for godt 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#673 filmz-Bruce 15 år siden
[url=
Og [url= day[/url]
#674 elwood 15 år siden
Meget vigtigt især her ved 4th. July
#675 evermind 15 år siden
#676 elwood 15 år siden
[url= udgave[/url]
#677 Highland Park 15 år siden
http://www.myspace.com/officialbrianwilson
Jeg burde dog købe noget klassisk "The Beach Boys" i stedet...
#678 MOVIE1000 15 år siden
#679 evermind 15 år siden
Præcis, de har følelser, og derfor elsker de, at man lytter. :P
Men jeg ville heller aldrig lave tricket med en film, jeg ikke allerede har set og føler, jeg kender godt. Det er bare en rar fornemmelse at pusle rundt i lejligheden, når man nu ikke har roen eller tiden til lige at se filmen, og så lytte til bidder af dialogen, lydeffekterne eller baggrundsmusikken og med hjælp fra dette alligevel have filmen kørende inde i hovedet. Og engang imellem lige standse op og tage en kigger ... Så hyggeligt!
#680 MOVIE1000 15 år siden