#67 Wishbone Ash er et fantastisk band. Hvis du ikke har deres album Argus, kan det klart anbefales - virkelig 70'er guf! Og så må du naturligvis ikke snyde dig selv for Captain Beyonds debutalbum.
Hører selv et shuffle af Fireball Ministry, Gotthard, Human Race og The Itch ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Ikke et konstant wow dog. Et ujævnt album i mine ører, men med nogle markante højdepunkter! Personligt finder jeg specielt 'Closer' fuldstændig fantastisk.
Duffy - RockFerry spilles lige pt. Kæresten har sat det på, men det skal ikke være en undskyldning herfra. Det er faktisk ret så godt, og jeg må indrømme, at jeg faktisk længe troede, at der var tale om Hilary Duff :(
#71 filmz-yoshimura 15 år siden
Hører selv et shuffle af Fireball Ministry, Gotthard, Human Race og The Itch ...
#72 filmz-Narniabæver 15 år siden
#73 tiany 15 år siden
Ellers bliver det til en del Flogging Molly for tiden
#74 Bony 15 år siden
Wow..!!
#75 ks 15 år siden
Duffy - RockFerry spilles lige pt. Kæresten har sat det på, men det skal ikke være en undskyldning herfra. Det er faktisk ret så godt, og jeg må indrømme, at jeg faktisk længe troede, at der var tale om Hilary Duff :(
#76 davenport 15 år siden
#77 Bony 15 år siden
#78 Bony 15 år siden
#79 Smurf 15 år siden
Minimal Set #4 - Selected By Lysark & Simon F
Musik fås ikke bedre
- Fear and Loathing in Las Vegas
#80 tiany 15 år siden
John Williams - Greatest Hits
og ellers
Van Morrison - Astral Weeks (fed fed plade)