#916: Det tænkte jeg nok, at du ville. ;) Ja, og man kan kortvarigt se ham og Chris more sig i baggrunden, mens Dominic bliver interviewet. :D Gad vide om den kvindelige studievært overhovedet vidste, hvad de havde gang i.
De kiksede grafiske overgange mellem kameraindstillingerne under nummeret er virkelig noget for sig...
#917 - Hehe, ja. Jeg tvivler virkelig på, at hverken hun eller størstedelen af publikum aner hvad der foregår. :)
Det er så sjovt, hvor Matt sidder og kaster armene i vejret så det er helt tydeligt, at det er playpack. Alt i mens han bare sidder med det største grin. Det er sgu et herligt klip, tak for det. :D
Det er dog lidt irriterende med den italienske oversætter, da det kunne være sjovt at høre hvad Dominic rent faktisk siger til hende. Han nævner flere gange Matt hvor han hentyder til "the drummer", men det er svært at fange konteksten. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Ja, Matt er tydeligvis den, der tager mest pis på playbackkonceptet - de armbevægelser er det rene kitsch. Dominic, derimod, har formentlig taget solbrillerne på for bedre at kunne holde masken.
Bony (918) skrev:
Det er dog lidt irriterende med den italienske oversætter, da det kunne være sjovt at høre hvad Dominic rent faktisk siger til hende. Han nævner flere gange Matt hvor han hentyder til "the drummer", men det er svært at fange konteksten. :)
Ja, det irriterer også mig. Hvis en af os falder over en version med undertekster, må vi poste den her i tråden. :)
#911 Highland Park 15 år siden
http://thequietus.com/articles/02768-muse-muck-aro...
Fed video! :D
#912 wimmie 15 år siden
Band of Horses - Cease to begin (ved ikke hvorfor jeg først har fået købt den nu)
#913 filmz-Narniabæver 15 år siden
#914 HAUER 15 år siden
Graveland - In The Sea Of Blood
Lord Wind - Song Like Wind
Lord Wind - Gates Of Valhalla
#915 Highland Park 15 år siden
#916 Bony 15 år siden
#917 Highland Park 15 år siden
Ja, og man kan kortvarigt se ham og Chris more sig i baggrunden, mens Dominic bliver interviewet. :D
Gad vide om den kvindelige studievært overhovedet vidste, hvad de havde gang i.
De kiksede grafiske overgange mellem kameraindstillingerne under nummeret er virkelig noget for sig...
#918 Bony 15 år siden
Det er så sjovt, hvor Matt sidder og kaster armene i vejret så det er helt tydeligt, at det er playpack. Alt i mens han bare sidder med det største grin. Det er sgu et herligt klip, tak for det. :D
#919 Highland Park 15 år siden
Ja, Matt er tydeligvis den, der tager mest pis på playbackkonceptet - de armbevægelser er det rene kitsch. Dominic, derimod, har formentlig taget solbrillerne på for bedre at kunne holde masken.
Ja, det irriterer også mig. Hvis en af os falder over en version med undertekster, må vi poste den her i tråden. :)
#920 Bony 15 år siden